Pelikonsoli-, mobiili- ja tietokonepelien johtava julkaisija, Ubisoft (www.ubi.com) ilmoitti Steep Road to the Olympics -olympialaispelin betatestivaiheen alkavan tänään. Se kestää aina 5. joulukuuta asti. Avoin testivaihe on saatavana sekä PlayStation 4- ja Xbox One -pelikonsoleille että pc-tietokoneille.

Pelin avoimessa betavaiheessa on pelattavissa viisi erilaista haastetta sekä avoin vaeltelumahdollisuus rajatulla alueella pelin Japanin-osuuksissa. Haastemahdollisuuksiin lukeutuu kaksi olympialaislajia Etelä-Korean puolella (laskettelu ja big air) sekä kaksi lumilautailuhaastetta ja yksi liitopukuhaaste japanilaisalueen puolella.

Lasketteluhaasteen huippupisteisiin kansainvälisellä pistelistalla pääsevällä pelaajalla on mahdollisuus voittaa matka PyeongChangin talviolympialaisiin vuonna 2018. Lisätietoja tästä kisasta julkistetaan lähiaikoina. Steep Road to the Olympics -betatestin esittelyvideon voi katsoa osoitteessa https://youtu.be/Zw2UyIXet9A.

Steep Road to the Olympics ja Steep Winter Games Edition julkaistaan 5. joulukuuta 2017 sekä PlayStation 4- ja Xbox One -pelikonsoleille että pc-tietokoneille. Pelit tukevat myös PlayStation 4 Pro- ja Xbox One X -pelikonsoleiden lisäominaisuuksia. Steep Road to the Olympics -lisäosan myötä luvassa on uusia lajeja, kuten syöksylasku, slopestyle, half-pipe, alppihiihto, supersuurpujottelu ja big air. Steep Road to the Olympics -lisäosa tulee erikseen hankittavaksi 30 euron hintaan, kun taas peruspelin ja lisäosan sisältävä Steep Winter Games Edition julkaistaan 50 euron hintaan. Todellisille urheilufaneille on tarjolla Steep Winter Games Gold Edition, joka sisältää peruspelin ja lisäosan lisäksi ensimmäisen vuoden kausikortin. Se sisältää kolme aiemmin julkaistua lisäosapakettia omine haasteineen, kisoineen ja lisävaatteineen. Steep Winter Games Gold Edition tulee myyntiin 70 euron hintaan.

Lisätietoja
www.steepgame.com
https://youtu.be/Zw2UyIXet9A (trailerivideo)
http://bit.ly/2tQZTKF (pelikuvia)

Ubisoft
Ubisoft on maailman johtava interaktiivisten viihdetuotteiden tekijä, julkaisija ja jakelija, jolla on laaja valikoima maailmanluokan pelibrändejä, kuten Assassin’s Creed, Just Dance, Watch Dogs, Tom Clancy’s -pelisarja, Rayman ja Far Cry. Ubisoftin maailmanlaajuinen pelistudioiden ja myyntitoimistojen verkosto on sitoutunut toimittamaan omaperäisiä ja muistettavia pelikokemuksia kaikilla suosituilla pelialustoilla mukaan lukien pelikonsolit, älypuhelimet, tablettilaitteet ja tietokoneet. Ubisoftin myynti vuonna 2016-2017 oli 1,460 miljardia euroa. Lisätietoja osoitteessa www.ubisoftgroup.com.