Maailman johtavan oheislaitteiden valmistajan, Logitechin omistama Ultimate Ears (www.ultimateears.com) tuo myyntiin UE BOOM 2 -matkakaiuttimen Fresh Cut -version. Kaiuttimessa yhdistyvät muodikkaat värit ja vapautta symboloivat pääskyt.

UEBoom2FreshCut

Korkealaatuisen äänentoiston ei tarvitse näyttää tylsältä ja yksiväriseltä tekniikalta. Ylistystä kerännyt UE BOOM 2 -matkakaiutin on saanut nauttia erilaisista väreistä ja kuvioista monessakin eri muodossa. Uusin tulokas on UE BOOM 2 Fresh Cut, joka on hakenut innoitusta aina New Yorkin muotiviikoilta asti.

Keväisissä sävyissä yhdistyvät raikkaus ja ihanat pääskyskuviot. Fresh Cut onkin Ultimate Ears -malliston luonnonläheisin väri- ja kuvateema tähän asti, ja sen elegantti tyyli istuu oivallisesti tämän kevään muotiin ja väreihin.

Matkakaiuttimena UE BOOM 2 on mitä oivallisin kumppani, missä ikinä musiikkia kuunnellaankaan. Se on värikäs, hyvältä kuulostava ja kestävä Bluetooth-matkakaiutin, joka soi kaikkialle 360 asteen säteellä. UE BOOM 2 soi yhdellä latauksella peräti 15 tuntia ja sen käyttöetäisyys on jopa 30 metriä. Lisäksi kaiuttimessa on kätevät näpäytyskomennot, joilla voi hypätä kappaleen yli tai pysäyttää soivan biisin.

Korkealaatuisista materiaaleista valmistettu UE BOOM 2 on vesitiivis kaiutin, joka kestää pudotukset jopa puolentoista metrin korkeudelta. Tämän lisäksi kaiutin on pinnoitettu likaa hylkivällä materiaalilla. UE BOOM 2 on täydellinen kaiutinratkaisu niin ulkokarkeloihin kuin sisäkäyttöönkin. Kokoa matkakaiuttimella on vain puolen litran tölkin verran ja painoa puolisen kiloa (548 grammaa), joten UE BOOM 2 kulkee helposti mukana vaikkapa juomapullotelineessä.

UE BOOM 2 paranee entisestään oman sovelluksensa myötä. iOS- ja Android-käyttöjärjestelmille saatavilla olevan sovelluksen ansiosta kaiutin voidaan käynnistää suoraan puhelimella. Samalla kaiutin toimii herätyskellona vaikkapa oman suosikkimusiikin tahdissa. Sovelluksella voidaan päivittää UE BOOM 2:lle uusin ohjelmistoversio ja näin tuoda lisäominaisuuksia kaiuttimelle jälkikäteen. Sovelluksen avulla UE BOOM 2 voidaan myös parittaa toisen Ultimate Ears -kaiuttimen kanssa ja näin tuoda äänentoisto entistä paremmalle tasolle.

UE BOOM 2 Fresh Cut on saatavilla rajoitetusti toukokuun alusta alkaen 219 euron hintaan Ultimate Earsin verkkokaupasta. Hinta sisältää 24 prosentin arvonlisäveron.

Lisätietoja Internetissä
http://bit.ly/1SGW8jy (tuotekuvia)
https://youtu.be/kv9otmTuUO8 (UE BOOM 2 -esittelyvideo)

Tukkurit
ALSO Finland, puh: 03 213 6100, www.also.fi
Despec Finland, puh: 09 827 53 00, www.despec.fi
Tech Data Finland, puh: 0201 55 3636, www.techdata.fi

Ultimate Ears
Logitechin omistama Ultimate Ears mullisti lava-artistien esiintymisen vuonna 1995 tuomalla räätälöityjä tulppakuulokkeita ammattilaiskäyttöön. Nykyisin Ultimate Ears on alansa suosituin merkki kiertävien artistien keskuudessa. UE:n valmistamat kuulokkeet ja kaiuttimet nauttivat suosiota maailmanlaajuisesti ja ne ovatkin määrittäneet uudestaan tavan nauttia musiikista. Ultimate Ears on alansa johtava ammattilaistason korvamonitorien valmistaja. Lisäksi UE on tullut tunnetuksi myös korkealaatuisista kuluttajapuolen kaiuttimista ja kuulokkeista. www.ultimateears.com.

# # #
Logitech, Logitech-logo ja muut Logitech-tuotemerkit ovat rekisteröityjä Sveitsissä ja muissa maissa. Kaikki muut tavaramerkit kuuluvat vastaaville omistajilleen. Lisätietoa Logitechista ja Logitechin tuotteista löydät yhtiön verkkosivustolta osoitteesta www.logitech.com.