Maailman myydyimpien kannettavien tietokoneiden laukkujen ja lisätarvikkeiden valmistaja, Targus (www.targus.com) laajentaa valikoimaansa täysin uusilla älypuhelinsuojien ja Samsung-suojakuorien tuoteperheillä.

samsung-wave-safeport

”Erilaisia älypuhelimia ja tablettilaitteita on markkinoilla enemmän kuin koskaan aiemmin. Samalla myös näiden laitteiden käyttötavat ja -tarpeet vaihtelevat ihmisestä toiseen, vapaa-ajan käytöstä harrastus- ja työkäyttöön”, kommentoi Targuksen Suomen myynnistä vastaava Antti Lindström. ”Arvokkaat älypuhelimet ja tablettilaitteet on myös tärkeä suojata niin jokapäiväisessä arjessa kuin haasteellisimmissa ympäristöissä. Targus vastaa näihin tarpeisiin täysin uudenlaisella tuotevalikoimallaan.”

Älypuhelimista ja tablettilaitteista suosituimpia ovat Applen ja Samsungin tunnetuimmat mallit. Targuksen uusi älypuhelimille tarkoitettu suojakuorimallisto on suunniteltu sekä Apple iPhone 5:lle että Samsung Galaxy S3:lle ja S4:lle. Lisäksi Targuksen uusista tablettilaitteiden suojakuorista löytyy vaihtoehtoja sekä Applen iPadeille että Samsungin Galaxyille.

SafePORT
SafePORT-suojakuoret tarjoavat huippukestävää suojaa älypuhelimille ja tablettilaitteille. Kahdesta eri osasta koostuva SafePORT Everyday suojaa älypuhelinta tai tablettilaitetta kolhuilta ja naarmuilta tehokkaasti. Suojakuoren lisäksi mukana on myös kiinnitettävä näytönsuoja.

Erittäin vaativiin olosuhteisiin sopii kaksi erilaista Yhdysvaltain armeijan standardit (MIL-STD-810) täyttävää SafePORT-mallia. Rugged ja Heavy Duty sopivat jopa erityisen haastaviin ympäristöihin, joissa ankarat sateet, hiekkapöly, kolaukset tai putoamiset uhkaavat laitetta. Kaksi- ja kolmiosaiset suojakuorimallit suojaavat koko laitteen tehokkaasti käyttöä haittaamatta.

Slider
Usealla eri metallivärillä saatava Slider-suoja on erinomainen valinta iPhone 5:lle, kun suojakuoren pitää olla sekä helposti irrotettava että uudestaan paikoilleen laitettava. Ohuen muotoilun ansiosta suojaa on myös mukava käyttää.

Slim Laser
Slim Laser -suojakuoret tarjoavat tyylikästä suojaa sekä Galaxy S4:lle että iPhone 5:lle. Takakannen raitakuviointi lisää puhelimen pitoa ja erilaiset metallivärivaihtoehdot tekevät älypuhelimesta persoonallisen näköisen.

Slim Wave
Slim Wave -suojakuoret tarjoavat yksinkertaista ja värikästä suojaa sekä Galaxy S4:lle että iPhone 5:lle. Värikylläiset ja aaltokuvioidut suojakuoret suojaavat puhelinta kolhuilta ja naarmuilta sekä lisäävät puhelimen pitoa.

Samsung-suojakuoret
Sekä Samsungille että Applelle julkaistujen tuoteperheiden lisäksi Targus on julkistanut kattavan valikoiman pelkästään Samsung-laitteille tarkoitettuja suojakuoria. Neljä erilaista tablettilaitteiden ja kuusi älypuhelinten suojakuorta takaavat, että kaikkiin tarpeisiin löytyy sopiva tuote.

Esimerkiksi aiemmin pelkästään iPadeihin sopinut 360 astetta käännettävä Versavu-suojakuori tulee saataville myös Galaxy Tab 3:lle ja Galaxy Notelle. Älypuhelinpuolella on puolestaan saatavana Galaxy S3:lle ja S4:lle sopivat Shell-suojat sekä Galaxy S4:lle Wave, Laser, Safeport ja myös näyttöä suojaava läppäkansisuojus.

Mallista riippuen tuotteet tulevat saataville touko-heinäkuussa 2013. Älypuhelimille tarkoitettujen suojakuorien kuluttajahinnat alkavat 14,90 eurosta. SafePORT-suojien ja tablettilaitteiden suojakuorien kuluttajahinnat alkavat 29,90 eurosta. Kaikki hinnat sisältävät 24 prosentin arvonlisäveron.

www.targus.com/uk/
www.facebook.com/targusfinland
http://bit.ly/127mEpH (SafePORT-esittelyvideoita)
http://bit.ly/17FXwJU (painokelpoisia tuotekuvia)

Suomalaiset jälleenmyyjät
www.targus.com/global/reseller.asp?countryid=47

Suomalaiset tukkujakelijat
ALSO Finland Oy, puh: 03 213 6100, www.also.fi
Techdata Finland Oy, puh: 0201 553 636, www.techdata.fi
PAN Vision Oy, puh: 010 843 8400, www.panvision.com

Targus
Targus kehitti maailman ensimmäisen laukun kannettaville tietokoneille yli 25 vuotta sitten. Kehitämme yhteistyössä pc-valmistajien, yritysasiakkaiden ja jälleenmyyjien kanssa laukkujamme jatkuvasti paremmiksi, jotta ne täyttäisivät kaikki asiakkaidemme tarpeet. Siksi voit olla varma Targuksen laukkujen huippulaadusta, monipuolisista ominaisuuksista ja tietokoneesi varmasta suojasta. Kaikilla Targuksen laukuilla on maailmanlaajuinen elinikäinen takuu. Targus tarjoaa lisäksi täydellisen tuoteperheen kannettavien tietokoneiden tarvikkeita. Tuoteperheeseen kuuluu hiiriä, keskittimiä, porttireplikaattoreita, lukkoja, virtalähteitä, jne. Tuotteilla on yhteinen nimittäjä: Ne ovat huippulaadukkaita, innovatiivisilla ominaisuuksilla varustettuja sekä kooltaan kompakteja ja kevyitä, jotta ne sopisivat täydellisesti tämän päivän mobiilikäyttäjille! Targus Group Internationalilla on toimistoja ympäri maailman ja se myy tuotteitaan 145 maassa.