Ad Infinitum

PAN Visionin jakelema ja NACONin julkaisema Ad Infinitum tulkitsee sodan kauhuja ja mielen järkkymistä jännittävän pelikokemuksen kautta.

Pelissä sukelletaan ensimmäisen maailmansodan kauhuihin, jonka tapahtumien ja seuraamusten traumoja käsitellään nuoren saksalaissotilaan silmin. Painajaismaiset kokemukset tulevat mieleen monella eri tavoin, jossa todellisuus, unet ja mielikuvitus sekoittuvat toisiinsa kauhealla tavalla. Sotilaan kokemuksissa yhtyvät yhtäältä oma koti ja juoksuhaudat, kuolemisen pelko, ystävien kokemukset, kärsimys ja järkyttävät sodan tapahtumat.

Pelihahmon traumatisoitunutta maailmankuvaa käsitellään arpeutuneen mielen kautta, joka ei osaa aina hahmottaa, mikä on totta ja mikä kuvitelmaa. Toisinaan ongelmia ja pulmatilanteita selvitetään pakenemalla, toisinaan aivopähkinöitä ratkoen. Joskus pelkkä hiljaa paikoillaan oleminen on paras ratkaisu tapahtumien kulkua ajatellen.

Ainutlaatuisen pelin tyylilajia onkin vaikea niputtaa vain yhteen lokeroon, sillä kauhuvetoisen pelin tapahtumat yhdistävät toisiinsa toimintaa, ongelmanratkontaa ja painajaismaista seikkailua.

Pelin kauhua kanavoivan julkaisuvideon voi katsoa osoitteessa https://youtu.be/X__aOJjcJ1Q.

Ad Inifinitum on nyt saatavana sekä PlayStation 5- ja Xbox Series X/S -pelikonsoleille että pc-tietokoneille. Pelin ikäraja on PEGI 16.

https://1drv.ms/u/s!Avh8gGYzxU_viPExqXhvh8p9vjoZ8Q?e=3QtISW (kuvia)

PAN Vision

PAN Vision on johtava interaktiivisen viihteen jakelija Pohjoismaissa ja Baltiassa. Päätoimialana ovat pelit. PAN Vision edustaa useita johtavia maailmanlaajuisia tuotemerkkejä. Yhtiön pääkonttori sijaitsee Göteborgissa. Lisätietoa löytyy osoitteesta www.panvision.com.