Maailman johtava oheislaitteiden valmistaja, Logitech (www.logitech.com) tuo myyntiin langattoman näppäimistön ja hiiren yhdistävän Logitech MK850 -paketin.

mk850

Logitech MK850 Performance Wireless Keyboard and Mouse Combo -yhdistelmäpaketti sisältää langattoman monitoiminäppäimistön, monipuolisen langattoman hiiren ja pehmeän rannetuen. Niillä voi tehdä vaivatta töitä koko työpäivän. Näppäimistö ja hiiri toimivat entistä paremmin yhteen uuden Logitech DuoLink -sovelluksen ansiosta.

”Mukavuus on avainsana, kun haluaa saada työpöydän äärellä jotakin aikaiseksi”, sanoo Logitechin näppäimistöistä vastaava johtaja Art O Gnimh. ”Olipa kyse sitten tutkimisesta, luomisesta tai kommunikoinnista, koko päivän jatkuva tuottavuus edellyttää mukavuutta. Siten saa itsestään kaiken irti ja työt tehtyä. Logitech MK850 -yhdistelmäpaketin näppäimistö ja hiiri tuovat työhön mukavuutta ja täydellistä hallintaa. Niiden avulla voi toimia usealla eri laitteella ja vaihtaa niiden välillä saumattomasti.”

Logitech MK850 -yhdistelmäpaketin täysikokoinen näppäimistö tuo kirjoittamiseen mukavan ja tutun tuntuman tarkasti muotoiltujen näppäinten avulla. Erilliset numeronäppäimet, pehmustettu rannetuki, kaareva muotoilu ja säädettävät kallistusjalat parantavat kirjoitusasentoa ja tekevät kirjoittamisesta luonnollisempaa. Ergonomisesti muotoiltu hiiri sopii mukavasti käteen ja nopea vieritysrulla mahdollistaa pitkienkin dokumenttien ja nettisivujen sujuvan selaamisen.

Logitech DuoLink on uusi ja ainutlaatuinen ominaisuus Logitech Options -sovelluksessa. Se tekee näppäimistöstä ja hiirestä ensimmäistä kertaa täysin yhdessä toimivan kokonaisuuden. DuoLink tuo hiiren näppäimiin aivan uudenlaisia toimintoja ja eleitä, kun samaan aikaan painetaan näppäimistön Fn-näppäintä. Käyttäjä voi esimerkiksi pyyhkäistä eri työpöytien ja ikkunoiden välillä tai tuoda esiin tehtävähallinnan hiirtä liikuttamalla. Musiikin kuuntelija voi keskinäppäimellä soittaa tai keskeyttää musiikin tai vaihtaa kappaletta vieritysrullaa kallistamalla.

Näppäimistö ja hiiri hyödyntävät Easy-Switch-tekniikkaa, jolla voi vaihtaa käytössä olevaa laitetta helposti nappia painamalla. Näin näppäimistöä ja hiirtä voi käyttää jopa kolmessa eri laitteessa yhtä aikaa ja kirjoittaa esimerkiksi viestejä tietokoneella, tablettilaitteella tai älypuhelimella. Näppäimistössä on myös monen käyttöjärjestelmän tuki, joka ottaa käyttöön kulloinkin sopivat pikanäppäimet ja oikopolut Windows-, MacOS-, Chrome-, Android- ja iOS-käyttöjärjestelmissä.

Logitech MK850 hyödyntää langatonta Logitech Unifying USB-lähetintä ja Bluetooth-yhteyttä, jotta käyttäjä voi valita parhaan tavan tapa kytkeä näppäimistön ja hiiren tietokoneeseen, älypuhelimeen tai tablettilaitteeseen.

Logitech MK850 Performance Wireless Keyboard and Mouse Combo tulee saataville välittömästi 139 euron kuluttajahintaan. Hinta sisältää 24 prosentin arvonlisäveron.

Lisätietoja Internetissä
http://bit.ly/2jhGb4S (tuotekuvia)
https://youtu.be/V41I8jWGAto (esittelyvideo)

Tukkurit
ALSO Finland, puh: 03 213 6100, www.also.fi
Despec Finland, puh: 09 827 53 00, www.despec.fi
Tech Data Finland, puh: 0201 55 3636, www.techdata.fi

Logitech
Logitechin suunnittelemat tuotteet ovat läsnä ihmisten päivittäisessä elämässä. Ne liittävät käyttäjänsä moniin merkittäviin digitaalisiin kokemuksiin. Logitech aloitti yli 30 vuotta sitten ihmisten tuomisen lähemmäs toisiaan tietokoneiden avulla. Nyt Logitech tekee sen musiikin, pelaamisen, videoiden ja tietotekniikan keinoin. Logitech International on perustettu Sveitsissä vuonna 1981. Logitech on pörssilistattu SIX Swiss Exchangessa (LOGN) ja Nasdaq Global Select Marketissa (LOGI).
# # #
Logitech, Logitech-logo ja muut Logitech-tuotemerkit ovat rekisteröityjä Sveitsissä ja muissa maissa. Kaikki muut tavaramerkit kuuluvat vastaaville omistajilleen. Lisätietoa Logitechista ja Logitechin tuotteista löydät yhtiön verkkosivustolta osoitteesta www.logitech.com.