MSI (www.msi.com) panostaa entisestään Suomen markkinoihin sekä erityisesti vaativaan käyttöön suunniteltuihin teho- ja pelikannettaviin. MSI on palkannut edustajikseen Suomesta vastaavan myyntijohtajan ja viestintätoimiston hoitamaan tiedotustaan.

msigt683

MSI valmistaa emolevyjä, näytönohjaimia, kannettavia tietokoneita, all-in-one-tietokoneita sekä muita tietokoneiden komponentteja ja lisälaitteita. MSI on alkujaan Taiwanista, mutta myy tuotteitaan yli 120 maassa yli 18 000 työntekijän voimin. Se on myynyt maailmanlaajuisesti yli 150 miljoonaa emolevyä ja yli 100 miljoonaa näytönohjainta.

MSI on palkannut Suomesta vastaavaksi myyntijohtajaksi Tommi Leppäsen. Tommi on aiemmin työskennellyt eri myynti- ja tuotetehtävissä HP:lla ja Microsoftilla. Hänen ammattitaitonsa ja aiempi menestyksensä teknisillä kuluttajamarkkinoilla vakuuttivat MSI:n siitä, että Tommi on oikea ihminen rakentamaan erityisesti kannettavien tietokoneiden markkinoita Suomessa.

”MSI tunnetaan Suomessa lähinnä teknisistä komponenteistaan, kuten laadukkaista emolevyistään ja tehokkaista näytönohjaimistaan. Tilanne on tarkoitus muuttaa lähitulevaisuudessa, sillä MSI:n vaativaan käyttöön suunnitellut teho- ja pelikannettavat tulevat olemaan oman keskittymiseni kohde tulevina kuukausina”, kommentoi MSI:n Suomen myyntijohtaja Tommi Leppänen. ”Teho- ja pelikannettavien kysyntä on nopeasti kasvamassa, koska yhä useampi käyttäjä pelaa tai käsittelee raskasta kuva- ja videomateriaalia kannettavalla tietokoneella. Näihin haasteisiin MSI:n G-sarjan kannettavat vastaavat huipputehollaan.”

MSI GT683R
MSI GT683R on pelikäyttöön ja vaativaan videotyöskentelyyn suunniteltu huipputehokas kannettava tietokone, jolla voi murtaa kaikki pelaamisen ja videokäsittelyn esteet. Upeilla led-valoefekteillä varustettu tehokannettava on varustettu vaativaa pelaamista silmällä pitäen. Alan standardiksi muodostuneessa PCMark Vantage -testissä GT683R yltääkin yli 18 000 pisteeseen, joka on kaupasta ostettavalle vakiolaitteelle erittäin hieno saavutus.

MSI GT683R:ssä on uusin Intel Core i7 -prosessori ja Intel Sandy Bridge -alusta. Näytönohjaimena on NVIDIA Fermi GTX560M, joka kiihdyttää viimeisintä DirectX 11 -grafiikkaa. Lisäksi laite hyödyntää MSI:n omaa Turbo Drive Engine -tekniikkaa, jolla saa lisää tehoa pelaamiseen ylikellottamalla grafiikkaprosessoria. Dynaudio-kaiuttimilla ja THX TruStudio PRO -äänimaailmalla pelit ja videomateriaali heräävät eloon ennenkuulumattomalla tavalla. Full HD -laajakuvanäyttö, 8 gigatavun keskusmuisti, 2 kpl 320 gigatavun RAID-kiintolevyjä, nopeat verkko- ja USB 3.0 -liitännät, pelireppu, pelihiiri sekä Mafia II- ja Just Cause II -pelit täydentävät pelikäyttöön suunnitellun kokonaisuuden.

MSI GT683R on saatavana välittömästi 1 599 euron kuluttajahintaan. Hinta sisältää 23 prosentin arvonlisäveron.

Lisätietoja Internetissä

Visionist / Jiri Koivuniemi, puh: 040-837 8097, jiri@visionist.fi
MSI / Tommi Leppänen, puh: 040-552 4433, tommileppanen@msi.com

Tukkurit
ALSO Finland, puh: 03-213 6100, www.also.fi
Dacco Corporation Oy, 02-274 0000, www.dacco.fi

MSI
MSI on kehittänyt ja valmistanut tehokkaita IT-tuotteita jo 25 vuoden ajan. MSI:n tuoteperheitä ovat emolevyt, näytönohjaimet, kannettavat tietokoneet, kulutuselektroniikka, barebone-rungot, verkko- ja palvelintuotteet sekä lisälaitteet. ISO 9001- ja IS 14001 -sertifioidut tehtaat tuottavat maailman tehokkaimpia, luotettavimpia ja tuottavimpia tuotteita. MSI myy tuotteitaan yli 120 maahan ja työntekijöitä sillä on yli 18 000 henkilöä. Lisätietoja osoitteessa www.msi.com.