Maailman johtava oheislaitteiden valmistaja, Logitech (www.logitech.com) julkisti historiansa suurimman brändiuudistuksen. Se kuvastaa koko yhtiön uudistumista, jossa muotoilu, värikäs uusi asenne ja uusittu logo ovat avainasemassa. Samalla esitellään uusi merkki tuoreimmille tuoteryhmille: Logi.

Logitech tunnetaan teknologiayhtiönä, joka on menestynyt erityisesti tietokoneiden oheislaitteiden valmistajana. Nykyään Logitechin ydinosaamisena on kuitenkin muotoilu. Tuotevalikoima ei koostu vain tietokoneiden oheislaitteista, vaan yhä enenevissä määrin jokapäiväiseen elämäämme liittyvistä tuotteista.

Vuodesta 2013 lähtien Logitech on päivittäisten toimintojensa taustalla uudistanut yhtiötä sekä yrityskulttuurin että tuoteinnovaatioiden osalta. Logitechin viimeisimmät tuotejulkistukset ovat seurausta näistä muutoksista ja ovat osaltaan luoneet Logitechin uutta yrityskuvaa. Kuluvan vuoden aikana on luvassa rohkeita värejä ja yksinkertaisen kaunista muotoilua, jotka nousevat esille niin Logitechin kotisivuilla, sosiaalisessa mediassa, tuotteiden paketoinnissa kuin kauppojen hyllyillä.

”Olemme uudistaneet Logitechia luomalla upeita tuotteita, joissa yhdistyvät kehittynyt teknologia ja tyylikäs muotoilu”, kommentoi Logitechin pääjohtaja Bracken Darrell. ”Olemme koonneet maailmanluokan muotoilutiimin, jota johtaa pääsuunnittelija Alastair Curtis. Muotoilu on kaiken luomamme keskipisteessä. Näkemyksemme muotoilusta ulottuu klassisen käsityksen ulkopuolelle. Meille se merkitsee kehittyneen teknologian, liiketoimintastrategian ja asiakasymmärryksen yhdistelmää. Tuotteemme ovat kulkeneet pitkän kehityskaaren ja nyt on aika viedä myös tuotemerkkiämme eteenpäin.”

Osana Logitechin uudistumista nimi Logi tulee näkymään yhä useammissa tuotteissa. Luvassa on myös yllätyksiä ja muutoksia uusissa tuoteryhmissä.

”Logitech on käynyt läpi valtavan muutoksen. Olemme luoneet identiteetin, joka heijastaa paremmin sitä, mitä olemme nyt ja tulevaisuudessa”, kommentoi Logitechin pääsuunnittelija Alastair Curtis. ”Tämän kokoluokan muutokset yhtiössä vaatii yhtäältä rohkean muutoksen myös yrityskuvan osalta.”

Lisätietoja Internetissä
www.logitech.com
(Logi-logot)
https://youtu.be/jRCMi3L5zFs  (esittelyvideo)

Tukkurit
ALSO Finland, puh: 03 213 6100, www.also.fi
Despec Finland, puh: 09 827 53 00, www.despec.fi
Tech Data Finland, puh: 0201 55 3636, www.techdata.fi

Logitech

Logitechin suunnittelemat tuotteet ovat läsnä ihmisten päivittäisessä elämässä. Ne liittävät käyttäjänsä moniin merkittäviin digitaalisiin kokemuksiin. Logitech aloitti yli 30 vuotta sitten ihmisten tuomisen lähemmäs toisiaan tietokoneiden avulla. Nyt Logitech tekee sen musiikin, pelaamisen, videoiden ja tietotekniikan keinoin. Logitech International on perustettu Sveitsissä vuonna 1981. Logitech on pörssilistattu SIX Swiss Exchangessa (LOGN) ja Nasdaq Global Select Marketissa (LOGI).

# # #

Logitech, Logitech-logo ja muut Logitech-tuotemerkit ovat rekisteröityjä Sveitsissä ja muissa maissa. Kaikki muut tavaramerkit kuuluvat vastaaville omistajilleen. Lisätietoa Logitechista ja Logitechin tuotteista löydät yhtiön verkkosivustolta osoitteesta www.logitech.com.