Maailman johtava oheislaitteiden valmistaja Logitech ja Grammy-palkittu räppäri Lizzo tekevät työtä paremman huomisen puolesta.

Logitechin DEFY LOGIC -kampanjan seuraavaa vaihetta juhlistetaan näyttävällä esittelyvideolla, jossa on pääosassa palkittu popmusiikkisensaatio Lizzo. Samalla video toimii maistiaisena hänen uudesta kappaleestaan Special. Video on katsottavissa osoitteessa https://youtu.be/Dd4X3Yq8F1o.

DEFY LOGIC -kampanjalla halutaan innostaa ja rohkaista meitä kaikkia toteuttamaan omat unelmamme ja rakentamaan tulevaisuuden maailmaa yksilöllisyyden, luovuuden ja rohkeuden kautta. Rohkeutta olla oma itsensä ja luoda sisältöä, taidetta ja viihdettä haluamallaan tavalla, ja näin määrittää oma maailmamme.

Lizzon lisäksi kampanjassa ovat mukana latvialainen pelivaikuttaja Danucd, digiviihdyttäjä Bretman Rock, internet-ilmiönäkin tunnettu koomikko Elsa Majimbo, livekoodaajataiteilija ja tuottaja DJ_Dave, NFT-taiteilija Defaced sekä vasta 15-vuotias muotisuunnittelija, yrittäjä ja aktivisti Kheris Rogers. Jokainen heistä on omalla tavallaan haastanut olemassa olevat arvot ja muokannut pioneerimaisella tavalla sitä, millaiseksi miellämme työn, viihteen, taiteen, kilpaurheilun ja luomisen.

”Kuluttajien ja asiakkaiden kasvaessa ja kehittyessä myös heidän ajatusmaailmansa muuttuvat”, kommentoi Logitechin markkinointipäällikkö Najoh Tita-Reid. ”Haluamme rohkaista ihmisiä itse määrittelemään mikä on mahdollista ja voimaannuttaa heitä muovaamaan tulevaisuutta. DEFY LOGIC ylistää ihmisiä, jotka haastavat vanhan ja ummehtuneen ajatusmaailman. Samalla DEFY LOGIC kannustaa intohimojen ja harrastusten kehittämisen töiksi ja ammateiksi. Sellaisiksi, joissa työn tekeminen ei vaadi sen enempää toimistoa kuin taide maalauskangasta.”

”Rakastan sitä kuinka Logitech syleilee aitoutta ja epäsovinnaisuutta – aatteita, joiden myötä olen elänyt läpi urani”, Lizzo kommentoi. ”On innostavaa nähdä brändin sitoutuvan todelliseen muutokseen koko sydämellään ja nousevan yhteiskunnallisia normeja vastaan. Tänä päivänä maine on jotain muuta kuin mihin olen itse tottunut. Olen ylpeä ollessani osa uutta aaltoa ja kumppani Logitechin kanssa. Tämä rohkaisee minua ja muita uhmaamaan vallitsevia arvoja.”

Logitechin pyrkimyksenä on auttaa ihmisiä löytämään ja toteuttamaan intohimojaan eri tavoin. Jokainen voi luoda ja saavuttaa jotain enemmän ja nauttia näin työnsä hedelmistä. Logitech on sitoutunut näihin tavoitteisiin kestävillä arvoilla, mikä tarkoittaa muun muassa ekologisia ratkaisuja. Näitä ovat ilmastopositiiviset ratkaisut ja päätökset, kuten kierrätysmateriaalien käyttö, hiilineutraali jalanjälki ja vastuullisuus materiaalivalinnoissa.

Lisäksi Logitech on omistautunut tukemaan monimuotoisuutta, tasa-arvoa ja osallistamista. Yhtiö haluaa viedä maailmaa kohti ihmisten tasavertaisuutta, reilua kohtelua ja vastuullisuutta yksilön taustoihin ja identiteettiin katsomatta. DEFY LOGIC heijastaa näitä arvovalintoja ja päätöksiä sekä korostaa monimuotoisuuden ja erilaisuuden tärkeyttä.

Lisätietoja
https://www.logitech.com/en-us/defy-logic.html
https://www.logitech.com/fi-fi/sustainability.html
https://www.logitech.com/fi-fi/social-impact/diversity-inclusion.html
https://youtu.be/Dd4X3Yq8F1o (DEFY LOGIC -video)
https://1drv.ms/u/s!Avh8gGYzxU_vh_MPxmCFwJW1PEHqSQ?e=t93zGo (kuvia)

Logitech
Logitechin suunnittelemat tuotteet ovat läsnä ihmisten päivittäisessä elämässä. Ne yhdistävät käyttäjänsä moniin heille merkittäviin digitaalisiin kokemuksiin. Logitech aloitti yli 35 vuotta sitten ihmisten tuomisen lähemmäs toisiaan tietokoneiden avulla. Nyt Logitech on usean tuotemerkin yhtiö, joka yhdistää ihmisiä musiikin, pelaamisen, videoiden ja tietotekniikan keinoin. Logitechin tuotemerkkejä ovat Logitech, Ultimate Ears, Jaybird, Blue Microphones, Logitech G ja ASTRO Gaming. Logitech International on perustettu vuonna 1981 ja sen pääkonttori sijaitsee Sveitsin Lausannessa. Yhtiö on pörssilistattu SIX Swiss Exchangessa (LOGN) ja Nasdaq Global Select Marketissa (LOGI).  Lisätietoa Logitechista osoitteessa www.logitech.com.