Logitech on aloittanut marraskuun lopulla Logitech Harmony -mainoskampanjan Suomen televisiossa. Ystävällismielinen ja sympaattinen, mutta hieman epäonninen robotti seikkailee MTV3-, Nelonen-, Nelonen Sport- ja JIM-kanavilla 16. tammikuuta 2011 saakka.
Mainoskampanja on Logitechin suurin markkinointipanostus Harmony-yleiskaukosäätimiin, minkä se on koskaan tehnyt. Mainoskampanjalla tavoitetaan 84 prosenttia Suomen 25-54-vuotiaista miehistä.
Samaan aikaan tv-mainoksen kanssa Logitech jatkaa aiemminkin menestynyttä tyytyväisyystakuukampanjaansa. Se on voimassa 28. helmikuuta 2011 asti ja kampanjan aikana Harmony One -yleiskaukosäätimille luvataan 100% tyytyväisyystakuu tai kuluttaja saa rahansa takaisin.
Televisiossa nähtävä mainos löytyy myös YouTubesta täällä.