Maailman johtava oheislaitteiden valmistaja, Logitech (www.logitech.com/fi-fi) tuo Logitech Alert -valvontakamerajärjestelmänsä myös Mac-käyttäjien ulottuville.

alertmac

Logitech Alert -valvontakamerajärjestelmä laajenee entisestään, kun myös Mac-tietokoneet saavat oman versionsa valvontaohjelmistosta. Logitech Alert Commander for Mac OS X on tehokas valvontaohjelmisto, jonka avulla Mac-tietokoneesta saadaan todellinen videovalvonnan keskus.

Logitech Alert Commander for Mac OS X -ohjelmiston avulla voidaan hallita ja muokata Logitech Alert -valvontakameroiden asetuksia ja määrityksiä. Ohjelmiston lataaminen on ilmaista ja sen voi ottaa käyttöönsä suoraan Mac App Storesta.

Logitech Alert on täydellinen ja kattava valvontakamerajärjestelmä. Paketissa tulee kamera, ohjelmisto ja ohjeet käyttöönottoa varten. Lisäksi Alert-kameroille on saatavilla ilmaiset valvontasovellukset Android-, iOS- ja Blackberry-älypuhelimille. Riippumatta siitä, onko käyttäjä kotona vai matkoilla, Logitech Alert valvoo kotia ja omaisuutta tarkasti ja luotettavasti.

Valvontaohjelmiston avulla voidaan katsoa kameroiden kuvaa joko reaaliajassa tai talletuksilta teräväpiirtoisella kuvanlaadulla. Lisäksi tallenteista voidaan ottaa varmuuskopiot tietokoneelle. Ohjelmiston asetuksista voidaan määritellä kameran kuva- ja kallistuskulmia sekä tarkentamista. Lisäksi asetuksista voidaan määritellä vaikka yksittäisten kameroiden liikealueita. Ohjelmistosta voidaan määritellä sekä hälytystoiminnot sähköposti- ja puhelinhälytyksiä varten että työpöytäilmoitukset suoraan ohjelmistolle.

Logitech Alert Commander -ohjelmisto tukee jopa kuutta Logitech Alert -valvontakameraa. Ne tallentavat HD 720p -tasoista videokuvaa 130 asteen laajakuvalinssillä, joten mahdollisten tunkeilijoiden kasvot tai autojen rekisterikilvet pystytään tunnistamaan aiempaa paremmin. Kamerat tallentavat videota kahden gigatavun sisäiselle MicroSD-muistikortille, johon voi mahtua tavallisessa kotikäytössä jopa viikon videot.

Logitech Alert -valvontakamerajärjestelmän asentaminen, verkkoyhteyksien luonti ja kameran kytkeminen onnistuu muutamassa minuutissa. Logitech Alert hyödyntää perinteisen sähköverkon kautta toimivaa HomePlug AV -lähiverkkotekniikkaa, joten valvontakamera kytketään sähköpistokkeeseen ja yhteys on valmis.

Logitech Alert Commander for Mac OS X -ohjelmisto on ladattavissa ilmaiseksi Mac App Storesta. Ohjelmisto vaatii Mac OS X 10.6.8 tai uudemman käyttöjärjestelmän.

Logitech Alert 750e Outdoor Master System, Logitech Alert 750n Indoor Master System, Logitech Alert 700e Outdoor Add-On Camera, Logitech Alert 700n Indoor Add-On Camera ja Logitech Alert 700i Indoor Add-On Camera ovat saatavilla 349, 299, 279, 229 ja 199 euron hinnoin. Kaikki hinnat sisältävät 23 prosentin arvonlisäveron.

Lisätietoja Internetissä
www.logitech.com/fi-fi/video-security-systems
http://youtu.be/2GdnOFJXuC8 (esittelyvideo)

Visionist / Jiri Koivuniemi, puh: 040-837 8097, jiri@visionist.fi

Tukkurit
ALSO Finland, puh: 03-213 6100, www.also.fi
PAN Vision Finland, puh: 010 843 8400, www.panvision.com
Tech Data Finland, puh: 0201 553636, www.techdata.fi

Logitech
Logitech on maailman johtava digitaalisten viihde- ja hyötylaitteiden valmistaja. Sen valikoimaan kuuluu tietokoneiden näppäimistöt ja hiiret, Internet-kommunikointiin sopivat laitteet, digitaaliset musiikkituotteet, ohjelmoitavat kaukosäätimet, peliohjaimet, videovalvontalaitteet ja langattomat tuotteet. Logitech International on perustettu Sveitsissä vuonna 1981. Logitech on pörssilistattu SIX Swiss Exchangessa (LOGN) ja Nasdaq Global Select Marketissa (LOGI).
# # #
Logitech, Logitech-logo ja muut Logitech-tuotemerkit ovat rekisteröityjä Sveitsissä ja muissa maissa. Kaikki muut tavaramerkit kuuluvat vastaaville omistajilleen. Lisätietoa Logitechista ja Logitechin tuotteista löydät yhtiön verkkosivustolta osoitteesta www.logitech.com.