Boston Distribution tuo myyntiin kokoontaitettavan, kompaktin ja tehokkaan DJI Mavic Pro -nelikopterin. Se on varustettu tarkalla 4K-videokameralla, vakaalla kolmiakselisella gimbaalilla ja ennennäkemättömän tehokkaalla älytekniikalla.

djimavicpro

DJI Mavic Pro on valmistajansa ensimmäinen henkilökohtainen nelikopteri, joka on suunniteltu otettavaksi mukaan kaikkialle. Se on riittävän kompakti sopiakseen pieneen laukkuun ja tarpeeksi helppokäyttöinen, jotta sen voi lähettää ilmaan nopeasti oikean paikan ja tilanteen tullen. Sen ainutlaatuinen kokoontaitettava rakenne tekee kopterista vain vesipullon kokoisen (8,3 x 8,3 x 19,8 cm).

Pienestä koostaan huolimatta DJI Mavic Pro on täydellinen kuvauskopteri ilman kompromisseja. Tarkka 4K-videokamera kuvanvakaajalla, visuaalinen navigointijärjestelmä neljän kilometrin täysteräväpiirtoisella OcuSync-kuvalinkillä ja 27 minuutin enimmäislentoaika tekevät kopterista erinomaisen työkalun henkilökohtaiseen ilmakuvaamiseen.

DJI Mavic Pro kätkee sisäänsä viisi kuvasensoria ja ultraäänisensorit. Niiden avulla kopteri kykenee havainnoimaan ympäristöään ja väistämään esteitä automaattisesti. Siksi kopteri soveltuu erinomaisesti sisä- ja ulkolentämiseen. Se on myös erittäin nopea. Sen huippunopeus kilpalentotilassa on jopa 65 kilometriä tunnissa.

DJI Mavic Pro -nelikopterin lennättäminen on tehty erittäin helpoksi. Kopterin toimintoja voi ohjata omalla ohjaimella yhdessä älypuhelimen kanssa tai pelkällä älypuhelimella. Ohjaimen telineeseen sopivat monenlaiset iOS- ja Android-älypuhelimet.

Kopterin eri lentotilat auttavat seuraamaan kohdetta ja kuvaamaan kuin ammattilainen. DJI Mavic Pro voi seurata kohdetta takaapäin tai lentää kohteen edellä. Se voi myös lentää kohteen vieressä tai kiertää kohdetta ympäri. Kohteen voi lisäksi lukita kameran ruutuun kopterin lentäessä eri suuntiin. Älypuhelimen videokuvaa koskettamalla voi kopterin ohjata haluttuun kohteeseen.

Kopteri kykenee myös ottamaan kohteesta kuvan itsenäisesti käsimerkkien ohjaamana. Parhaat tilannekuvat ja videot ovat jaettavissa vaikkapa reaaliaikaisena striiminä suoraan Facebook Liveen, Periscopeen tai YouTubeen DJI GO -sovelluksen avulla.

DJI Mavic Pro on iso teknologinen harppaus henkilökohtaisten kuvauskopterien saralla. Ennen kaikkea se antaa innokkaille video- ja valokuvaajille siivet. Näin saavutetaan kokonaan uusi näkökulma maailman ihmeisiin ja omiin visuaalisiin tarinoihin.

DJI Mavic Pro tulee saataville lokakuun puolivälissä 1 199 euron suositushintaan. Lisäksi marraskuussa tulee myyntiin DJI Mavic Pro Fly More Combo 1 499 euron kuluttajahintaan. Se sisältää kopterin lisäksi kaksi lisäakkua, vararoottorit, lataustelineen, autolaturin ja olkalaukun. Hinnat sisältävät 24 prosentin arvonlisäveron.

www.dji.com/mavic/
www.boston.fi
http://bit.ly/2cONcds (tuotekuvia)
https://www.youtube.com/playlist?list=PLEFZat6QdOIHCNiynrBUNvscyICCUGlbP (esittelyvideoita)

DJI
Kiinan Piilaaksoksi kutsutussa Shenzenissä pääkonttoriaan pitävä DJI on maailman johtava luovan kamerateknologian valmistaja. Se tunnetaan ennen kaikkea suosituista Phantom-robottikoptereistaan ja useista laadukkaista kuvanvakaustuotteistaan. DJI on noussut kymmenessä vuodessa yli 3 000 työntekijän maailmanlaajuiseksi valmistajaksi. Lisätietoja osoitteessa www.dji.com.

Boston Distribution
Boston Distribution on yksi suurimmista Pohjoismaissa toimivista tietotekniikan ja kulutuselektroniikan jakelijoista. Boston etsii aktiivisesti uusia innovatiivisia tuotteita jälleenmyyntiin pohjoismaisille markkinoille. Bostonin liikevaihto on noin 30 miljoonaa euroa vuodessa ja se toimii Suomessa, Ruotsissa, Tanskassa ja Norjassa. Boston on perustettu jo vuonna 1990, ollen näin yksi vanhimmista it-alan maahantuojista. Suomen tytäryhtiö perustettiin syksyllä 2015. Lisätietoja osoitteessa www.boston.fi.