Boston Distribution tuo myyntiin DJI OM 4 -käsivakaimen, joka auttaa tallentamaan elämän upeimmat hetket vakaasti ja helposti älypuhelimella.

DJI:n suositun Osmo Mobile -tuoteperheen uudelleennimetyssä ja erittäin monipuolisessa DJI OM 4 -käsivakaimessa on täysin uudenlainen magneettinen pikakiinnitysjärjestelmä. Lisäksi intuitiivinen käytettävyys, päivitetyt moottorit, uudet luovat kuvaustilat ja taitettava muotoilu tekevät siitä täydellisen kuvauskumppanin älypuhelimille. Älypuhelinten kameroiden kehittyessä käsivakaimesta on tullut entistä tärkeämpi kuvaamisen apuväline. Sen avulla jokainen kuvaaja voi luoda tasaisempia, korkealaatuisempia ja visuaalisesti houkuttelevampia kuvia ja videoita.

DJI OM 4 uudistaa käsivakainten tekniikan ainutlaatuisella magneettikiinnityksellä. Se tekee älypuhelimen kiinnittämisen ja tasapainottamisen entistä yksinkertaisemmaksi. Kaksi uutta kiinnitysvaihtoehtoa mahdollistavat puhelimen ja käsivakaimen vaivattoman kiinnittämisen ja irrottamisen. Puhelimen reunoihin voi kiinnittää tyylikkään ja kevyen metallipidikkeen, jonka voi pitää paikallaan puhelimen käytön aikana. Toinen vaihtoehto poistaa pidikkeen tarpeen kokonaan ja hyödyntää puhelimen takaosaan tarralla kiinnitettävää nykyaikaista rengaspidikettä. Molemmat kiinnitystavat tarttuvat käsivakaimeen magneetilla vaivattomasti ja todella nopeasti.

DJI OM 4 -käsivakain ja siihen liitettävä DJI Mimo -puhelinsovellus auttavat luomaan korkealaatuista sisältöä helposti uusien esiohjelmoitujen kuvaustilojen ja muiden ammattilaistason ominaisuuksien avulla. Käsivakaimen saa kätevästi seuraamaan kuvauskohdetta automaattisesti ja seurantaa voi säätää entistä tarkemmin omalla ohjaintikulla. Muita ammattimaisia kuvaustiloja ovat muun muassa elokuvamaiset zoomaustoiminnot taustasiirtymällä sekä hidastetut ja nopeutetut videotallennukset. Myös monipuoliset panoraamakuvat kloonaustoiminnoilla ovat käsivakaimen uusia mahdollisuuksia. Kaikissa näissä tiloissa hyödynnetään elektronista kuvanvakautusta ja kolmiakselista gimbaalia, jotta kuva säilyy vakaana.

Kokoon taittuva ja lähes kaikkien älypuhelimien kanssa yhteensopiva muotoilu tekee DJI OM 4 -käsivakaimesta kannettavan ja helposti mukaan otettavan. Se on täydellinen kumppani kaikkiin elämän seikkailuihin, olipa sitten kyseessä matkat, videopuhelut tai vapaa-ajan hetket perheen kanssa. Täydellä latauksella DJI OM 4 tarjoaa vaikuttavan 15 tunnin akunkeston. Sitä voi tarvittaessa käyttää myös kannettavana lisäakkuna muille laitteille.

Hinta ja saatavuus
DJI OM 4 Mavic Air 2 tulee myyntiin välittömästi 159 euron kuluttajahintaan. Käsivakaimen mukana toimitetaan magneettinen metallipuristin, magneettinen rengaspidike, kolmijalka, rannehihna ja säilytyspussi. Hinta sisältää 24 prosentin arvonlisäveron.

www.dji.com/mobile/om-4
www.boston.fi
https://youtu.be/HX2fIy898mY (esittelyvideo 1)
https://youtu.be/6luOtDmow0E (esittelyvideo 2)
https://1drv.ms/u/s!Avh8gGYzxU_vhKhHUbfiIkBEhDA-ZQ?e=bYGhkK (kuvia)

DJI
Kiinan Piilaaksoksi kutsutussa Shenzenissä pääkonttoriaan pitävä DJI on maailman johtava luovan kamerateknologian valmistaja. Se tunnetaan ennen kaikkea suosituista Mavic- ja Phantom-kuvauskoptereistaan sekä useista laadukkaista kuvanvakaustuotteistaan. DJI on noussut kymmenessä vuodessa yli 3 000 työntekijän maailmanlaajuiseksi valmistajaksi. Lisätietoja osoitteessa www.dji.com.

Boston Distribution
Boston Distribution on yksi suurimmista Pohjoismaissa toimivista tietotekniikan ja kulutuselektroniikan jakelijoista. Boston etsii aktiivisesti uusia innovatiivisia tuotteita jälleenmyyntiin pohjoismaisille markkinoille. Bostonin liikevaihto on noin 50 miljoonaa euroa vuodessa ja se toimii Suomessa, Ruotsissa, Tanskassa ja Norjassa. Boston on perustettu jo vuonna 1990, ollen näin yksi vanhimmista it-alan maahantuojista. Suomen tytäryhtiö perustettiin syksyllä 2015. Lisätietoja osoitteessa www.boston.fi.