Buffalo Technology (www.buffalotech.com) kasvatti suosittujen ulkoisten TeraStation Pro II-, DriveStation- ja DriveStation Combo 4 -tallennusratkaisujensa kapasiteetteja. HD-tasoisten videomateriaalien yleistyminen, kaiken digitaalisen sisällön helpompi saatavuus ja digitaalisen musiikin laadun paraneminen ovat lisänneet tiedostojen kokoa ja määriä. Sen myötä on syntynyt tarve entistä suuremmille tallennuskapasiteeteille. Buffalo haluaa olla tallennusteknologian kärjessä ja vastata kuluttajien lisääntyneisiin tallennusvaatimuksiin kasvattamalla tallennuskapasiteetteja.

morecapacity

TeraStation Pro II on vaativaan pienten ja keskisuurten yritysten käyttöön suunnattu NAS-verkkotallennusratkaisu. Se toimii erinomaisesti esimerkiksi yritysten varmuuskopiointiratkaisuna ja sen Quick swap -kiintolevyjen ansiosta levyjärjestelmän hallinta on helppoa ja nopeaa. Siinä on neljä nopeaa SATA-kiintolevyä ja valittavissa olevat RAID 0, 1, 5 ja 10 -kokoonpanot takaavat tietojen eheyden. Suurimman TeraStationin tallennuskapasiteettia on kasvatettu neljästä kuuteen teratavuun.

DriveStation on TurboUSB-teknologiaa hyödyntävä ulkoinen tallennusratkaisu, jossa on erinomaiset ja luontoystävälliset virransäästö¬ominaisuudet. Näppärän kokonsa ja nopean toimintansa ansiosta se soveltuu yhtä hyvin niin kotiin kuin pienille ja keskisuurille yrityksillekin. Suurimman DriveStationin tallennuskapasiteettia on kasvatettu yhdestä puoleentoista teratavuun.

DriveStation Combo4 on monipuolisilla liitännöillä varustettu tallennusratkaisu. Sitä voi käyttää eSATA-, FireWire 800-, FireWire 400- ja USB 2.0 -liitäntöjen kautta. Suurimman DriveStation Combo4:n tallennuskapasiteettia on kasvatettu yhdestä puoleentoista teratavuun.

Saatavuus ja hinnoittelu
Uudistetut tallennusratkaisut TeraStation Pro II 6TB (TS-H6.0TGL/R5), Buffalo DriveStation 1,5TB (HD-HS1.5TU2/F) ja DriveStation Combo4 1,5TB (HD-HS1.5TQ) tulevat saataville välittömästi ja niiden kuluttajahinnat ovat 1990, 199 ja 299 euroa (sis. ALV22%).

Viralliset tukkurit
Dacco Corporation Oy, 02-274 0000, www.dacco.fi
Ingram Micro Oy, 09-502 7400, www.ingrammicro.fi
PAN Vision Finland Oy, 02-273 4000, www.panvision.com

Buffalo Technology
Buffalo on maailmanlaajuinen innovatiivisten kodin ja pienyritysten langattomien verkkotuotteiden sekä tallennus- ja multimediaratkaisujen valmistaja. Yhtiö on Japanin suurin kaikkien PC-lisälaitteiden valmistaja ja maailmanlaajuisesti suurin NAS-kuluttajatuotteiden valmistaja vuosina 2005, 2006 ja 2007 (In-Stat).

Buffalon tuotevalikoimaan kuuluu palkintoja voittaneet AirStation™-sarjan helppokäyttöiset ja tehokkaat langattoman verkon tuotteet. Markkinoiden kehittynein AOSS™ (AirStation One-Touch Secure System) -teknologia auttaa käyttäjiä rakentamaan langattomat verkkonsa helposti ja turvallisesti nappia painamalla.

Yhtiön tallennusratkaisut vastaavat sekä yksittäisen käyttäjän että yritysten tarpeisiin monipuolisella USB-muistitikkujen, ulkoisten massamuistien ja edullisten NAS-verkkotallennuslaitteiden tuotevalikoimalla. Lisäksi Buffalo tarjoaa multimediatuotteita, joten se on ainutlaatuisessa asemassa tarjoten integroituja WLAN-, tallennus- ja multimediaratkaisuja digitaaliseen kotiin.

Buffalon maailmanlaajuiset yhteistyökumppanit, kuten Intel, Broadcom™, Nintendo ja Microsoft, ovat mahdollistaneet uusien teknologioiden kehittämisen käytännöllisiksi kodin ja yritysten työkaluiksi.

Buffalo Technologyn pääkonttori on Japanissa ja sillä on konttoreita Englannissa, Ranskassa, Hollannissa, Saksassa, Yhdysvalloissa ja Taiwanissa. Lisätietoja: www.buffalotech.com.