Brotherin pienille ja keskisuurille yrityksille suunnatussa Business Colours Compact LED-tulostinmallistossa yhdistyvät monipuoliset tulostusominaisuudet. LED-tekniikan toimintavarmuus yhdistettynä kustannustehokkuuteen tekee uudesta mallistosta mielenkiintoisen vaihtoehdon väritulostukseen. Lisäksi pienikokoiset laitteet mahdollistavat joustavan sijoittelun.

brotherled

Uuden tulostinmalliston myötä Brother on ensimmäinen toimistolaitevalmistaja, joka on itse merkittävästi kehittänyt laitteitaan kaikilla tulostustekniikoilla (lämmönsiirto, laser, mustesuihku ja LED). Brotherin uusi mallisto edustaakin omassa tuotekategoriassaan markkinoiden nopeimpia värilaitteita.

LED-väritulostimet HL-3040CN ja HL-3070CW sekä LED-värimonitoimilaitteet DCP-9010CN, MFC-9120CN ja MFC-9320CW tarjoavat korkeatasoisen tulostuslaadun ja tehokkaan suorituskyvyn kustannustehokkaasti. Niiden tulostusnopeus on 16 sivua minuutissa niin väreissä kuin mustavalkoisenakin. Laitteissa on vakiona 250 arkin paperikasetti, verkkovalmius ja valikoima eri liitäntämahdollisuuksia.

LED-tulostimien sisältämiä erityisominaisuuksia mallista riippuen ovat mm. langaton verkkoliitäntä, tietoturvaominaisuudet, Word-, Excel- ja kuvatiedostojen suoratulostus USB-muistilta, LCD-näyttö, skannaus FTP-palvelimelle tai verkkoon ja muistinlaajennus yli 500 megatavuun.

”Business Colours Compact -tulostinmalliston viisi uutta LED-laitetta laajentavat merkittävästi pienille ja keskisuurille yrityksille sekä työryhmille suunnattujen laitteidemme tuotevalikoimaa. Voimme nyt tarjota asiakkaillemme erinomaisen valikoiman tulostusratkaisuja, jotka vastaavat sekä suur- että pienyritysten tulostusvaatimuksiin”, kertoo Brother Finlandin myyntipäällikkö Tom Forssell.

Business Colours Compact -malliston LED-väritulostimet tulevat markkinoille marraskuun alussa ja LED-monitoimilaitteet tulevat saataville joulukuun alussa. Laitteiden suositushinnat ovat 318 – 697 euroa (sis. alv 22 %).

Tuotekuvat
HL-3040CN, HL-3070CW, DCP-9010CN, MFC-9120CN ja MFC-9320CW.

Brother Finland Oy/Tom Forssell, myyntipäällikkö, 050 320 5552, tom.forssell@brother.fi
Brother Finland Oy/Sami Kivelä, tuotepäällikkö, 0500 429 094, sami.kivela@brother.fi

Brother
Brother Finland Oy on osa maailmanlaajuista Brother International Ltd -konsernia, jonka pääkonttori on Japanissa. Vuonna 1908 perustettu Brother on koti- ja pientoimistosektorilla yksi maailman suurimmista konttoritekniikan valmistajista. Brotherin tuotteita myydään yli sadassa eri maassa ja tuotevalikoimaan kuuluvat tulostimet, faksit, monitoimilaitteet, tarratulostimet sekä ompelu- ja kirjontakoneet. Brother Finland Oy vastaa myynnistä, markkinoinnista, jakelusta ja teknisestä tuesta Suomessa. Lisätietoa osoitteessa www.brother.fi.

Tietoa LED-tulostimista

LED-tulostusteknologia

– LED-tulostimet toimivat lasertulostimista tutulla Single-Pass -tekniikalla.

– LED-tulostustekniikassa tulostimen kannessa oleva yli 2 500 LED-valon joukko kattaa koko tulostusrummun leveyden ja luo valollaan tulostettavan kuvan.

– LED-tulostustekniikka eroaa tavanomaisesta lasertulostuksesta siten, että se käyttää liikkumatonta LED-tulostuspäätä, kun lasertulostus taas käyttää peilien, linssien ja liikkuvien osien yhdistelmää.

– Sekä LED- että lasertulostimet käyttävät värijauhekasetteja.

Brotherin Business Colours Compact LED-tulostinmallisto

– Business Colours Compact -tulostinmalliston LED-teknologia tarjoaa asiakkaille korkealaatuista väritulostusta ja tilaa säästävää muotoilua.

– Business Colours Compact -tulostinmallisto soveltuu mallista riippuen erinomaisesti 2-10 käyttäjän verkkolaitteeksi.

Erinomainen valinta pienen yrityksen tulostusratkaisuksi

– Brotherin LED-tulostustekniikan ansiosta tulostin on pienikokoinen.

– Brotherin Business Colours Compact LED-tulostimet on helppo sijoittaa myös pieniin toimitiloihin ja siten hyödyntää LED-väritulostinta vaikkapa mustavalkoisen lasertulostimen lisäksi.

– Kehittämämme LED-tulostuskoneiston ansiosta voimme tuoda markkinoille tilaa säästävät ja hinnaltaan kilpailukykyiset LED-verkkotulostinratkaisut. Mallistolla on sekä Energy Star -energiatehokkuusmerkintä (www.eu-energystar.org/fi/) että Blue Angel -ympäristömerkki (www.blauer-engel.de/en/)kierrätysystävällisen rakenteen, alhaisen melutason ja vähäpäästöisyyden ansiosta.

– Koko tuotemallisto on kehitetty ja valmistettu ympäristöä huomioiden, joten sen jättämä ekologinen jalanjälki on pienin mahdollinen. Mielenrauhan lisäksi tämä tuo käyttäjille myös muita etuja, sillä varaosia on saatavissa viiden vuoden ajan, laitteissa voidaan käyttää kierrätyspaperia, sekä päästöt että energiankulutus ovat alhaiset ja tarvikkeet ovat kierrätettäviä.