PAN Vision Finland Oy (www.panvision.com) tuo lokakuun alussa myyntiin theHunter: Call of the Wild -metsästyspelin PlayStation 4- ja Xbox One -pelikonsoleille.

Alun perin vain pc-tietokoneille julkaistu avoimen maailman theHunter: Call of the Wild on valtaviin peliympäristöihin sijoittuva metsästyspeli. Yksinpelinä tai jopa kahdeksan pelaajan moninpelinä koettava theHunter: Call of the Wild avautuu upeana ja täyteläisenä pelimaailmana täynnä yksityiskohtia. Pikkulinnuista ja hyönteisistä aina isoihin biisoneihin eläimiä kattava pelimaailma tuntuu elävältä ja hengittävältä kokonaisuudelta.

Peräti 130 neliökilometrin kokoinen pelimaailma on rakennettu palkitulla Apex-pelimoottorilla, jota on hyödynnetty monissa toimintapeleissä. Tämä tarjoaa valtavat mahdollisuudet sekä yksin vaeltavalle pelaajalle kuin kokonaiselle verkkopeliporukallekin. Uuden sukupolven metsästyskokemus täydentyy upealla ja rikkaalla äänimaailmalla, jonka ansiosta pelimaailma tuntuu todelliselta.

Valtava peliympäristö rakentuu monista eri maastotyypeistä, aina suoalueista reheviin metsiin ja viljavista laaksoista avoimiin peltomaisemiin. Nämä puolestaan tarjoavat toinen toistaan rikkaamman eläinvalikoiman, joka mahdollistaa monipuolisen metsästyskokemuksen.

Käytettävissä on laaja arsenaali erilaisia aseita ja näiden lisävarusteita, jotka vaikuttavat metsästyskokemukseen monin eri tavoin. Niin ikään erilaiset ammukset vaikuttavat lopputulokseen. Pelaajan ohjastama hahmo oppii myös matkan varrella uusia taitoja. Nämä tulevatkin tarpeen, kun haastavammat saaliseläimet vaativat ymmärrystä eläimen käytöksestä. Myös erilaisten merkkien ja hajujen hyödyntäminen on tärkeää.

Aidon metsästyskokemuksen takaamiseksi pelissä on realistiset vuorokaudenvaihtelut, aito ballistiikka, äänen akustiikka ja monia muita realismia korostavia ominaisuuksia.

Astragon Entertainmentin julkaisema theHunter: Call of the Wild julkaistaan PlayStation 4- ja Xbox One -pelikonsoleille 2. lokakuuta 2017. Pelikonsoliversio sisältää myös Tents & Ground Blinds- ja ATV-lisäosat, jotka laajentavat kattavaa peliä entisestään. Pelin ikäraja on PEGI 16.

Start

https://youtu.be/13A0IlMvaeA (trailerivideo)
http://bit.ly/2flmahY (kuvia)

PAN Vision
PAN Vision on johtava interaktiivisen viihteen jakelija Pohjoismaissa ja Baltiassa. Päätoimialana ovat pelit. PAN Vision edustaa useita johtavia maailmanlaajuisia tuotemerkkejä. Yhtiön pääkonttori sijaitsee Göteborgissa. Lisätietoa löytyy osoitteesta www.panvision.com.