FIGMA on myöntänyt Battlefield 4 -toimintapelille kultalevyn osoituksena yli 10 000 kappaleen myynnistä PlayStation 3:lle.
”Tämä on todella hieno uutinen meille ja todistaa, että Battlefield-pelisarjalla on paljon lojaaleja faneja Suomessa. Olemme erittäin kiitollisia tästä kaikille pelin hankkineille. Nähdään jouluna taistelutantereella!”, kommentoi EA:n Pohjoismaiden Battlefield-markkinointipäällikkö Christian Ponziani.
Battlefield 4 on toimintamenestys, jossa on uuden sukupolven tehokas Frostbite 3 -pelimoottori. Vain Battlefieldissa voit tuhota vihollista suojaavia rakennuksia. Vain Battlefieldissa voit johtaa hyökkäystä taisteluveneestä käsin. Battlefield antaa sinulle vapauden tehdä enemmän ja olla enemmän samalla, kun pelaat hyödyntäen omia vahvuuksiasi ja sorvaat oman tiesi voittoon. Huikean moninpelin lisäksi Battlefield 4 tarjoaa intensiivisen ja dramaattisen hahmopohjaisen kampanjan.
Lisätietoja internetissä
www.figma.fi
http://www.ea.com/fi/battlefield-4-order
ANGI & FIGMA
ANGI on pohjoismainen videopelien julkaisijoiden ja jakelijoiden etujärjestö. Sen tehtävänä on edistää pelikauppaa, viestiä alasta ja sen tarpeista sekä kehittää alan positiivisia mielikuvia.
ANGIn jäseniä ovat Activision-Blizzard, Bergsala, Electronic Arts, Game Outlet, Koch Media, Microsoft, Nordic License, Namco Bandai Partners, Nordisk Film, PAN Vision, Ubisoft, Walt Disney Company ja Warner Brothers.
FIGMA edustaa ANGIa Suomessa. Se julkaisee Suomen virallista listaa, joka on GfK:n kokoama myyntitilasto Suomen suosituimmista peleistä. Lista ilmestyy viikoittain. Listat kootaan satojen pelikauppojen lähettämien myyntiraporttien pohjalta. Mukana ovat seuraavat pelikaupat: Anttila, CDON, Discshop, Expert, Gamestop, K-Citymarket, Kärkkäinen, Musta Pörssi, Viihdepysäkki, Prisma, Stockmann, Tekniset, Verkkokauppa.com ja Veljekset Keskinen. Lista ja pelimyyntitilastot löytyvät osoitteesta www.figma.fi.