PAN Vision Finlandin jakelema ja Capcomin julkaisema Street Fighter -pelisarja laajenee helmikuussa uusiin mittasuhteisiin Street Fighter V: Champion Edition -pelin myötä. Peliversioista kattavin täydentyy samalla enkelimäisen Gillin hahmolla.

Street Fighter V: Champion Edition -taistelupeli sisältää lähes kaiken sisällön Street Fighter V- ja Street Fighter V: Arcade Edition -peleistä. Ainoat kokonaisuudesta puuttuvat poikkeukset ovat hahmojen tietyt turnausasusteet sekä Fighting Chance- ja brändiyhteistyöasut. Tämän myötä mukana on pelisarjan kattavin hahmo-, asu- ja kenttävalikoima. Yhteensä erilaisia hahmoja on peräti 40, tasoja 34 ja asuvaihtoehtoja yli 200. Pelimuotoja on tarjolla kaikille taitotasoille harjoituspelimuodoista monipuolisiin moninpelitiloihin sekä kiehtovaan tarinatilaan.

Kiinnostavin hahmolisäys on Street Fighter III -pelistä tuttu loppuvastus ja Secret Societyn johtaja Gill. Hänen erikoisvoimiaan ovat tulen ja jään hallinta ainutlaatuisella tavalla. Gill tulee osaksi Street Fighter V: Champion Edition -hahmovalikoimaa helmikuussa. Lisäksi hahmon saa ostettua käyttöönsä jo joulukuussa 5,99 euron tai 100 000 Fight Money -rahayksikön hintaan.

Pelin uuden esittelyvideon voi katsoa osoitteessa https://youtu.be/XS5R1g1U_Jw.

Street Fighter V: Champion Edition tulee myyntiin 29,99 euron hintaan PlayStation 4 -pelikonsolille ja pc-tietokoneille 14. helmikuuta 2020. Aiemman Street Fighter V -pelin voi myös päivittää Champion Edition -versioon erillisellä päivityspaketilla 24,99 euron hintaan.

www.panvision.com/pelit
http://bit.ly/343tYsY (kuvia)

PAN Vision
PAN Vision on johtava interaktiivisen viihteen jakelija Pohjoismaissa ja Baltiassa. Päätoimialana ovat pelit. PAN Vision edustaa useita johtavia maailmanlaajuisia tuotemerkkejä. Yhtiön pääkonttori sijaitsee Göteborgissa. Lisätietoa löytyy osoitteesta www.panvision.com.