Johtava pohjoismainen kulutuselektroniikan tarviketoimittaja, Aurora Group tuo myyntiin äärimmäisen kestävät PANZER-näytönsuojat tablettilaitteille ja älypuhelimille.

Panzer

Tablettilaitteiden ja älypuhelinten tekniikka kehittyy jatkuvasti ja tämä näkyy myös alati kasvavissa hinnoissa. Valitettavan usein kuitenkin sattuu vahinkoja, joiden seurauksena älylaitteen näyttölasi vaurioituu joko ikävin halkeamin tai suoranaisesti pirstaleiksi hajoten. Uuden laitteen hankkimisen sijasta vaihtoehtona on korjaus ja näytön lasin vaihtaminen, mutta halvaksi ei tule sekään.

Huomattavasti aikaa, vaivaa ja rahaa säästävä vaihtoehto onkin suojata älypuhelimen tai tablettilaitteen näyttö erillisellä suojalla. Valitettavasti läheskään kaikki suojat eivät juurikaan lisää älylaitteen näytön kestävyyttä, vaan ainoastaan suojaavat lialta ja naarmuilta.

Ainutlaatuisen kestävät PANZER-näytönsuojat suojaavat naarmuilta, kolhuilta ja särkymiseltä. PANZERin vahvuus perustuu karkaistuun turvalasiin, joka tarjoaa kestävää ja lujaa suojaa älylaitteen näytölle. Vaikka PANZERin lasipinta on paksuudelta vain 0,33 millimetriä, se on peräti yhdeksän kertaa kovempaa materiaalia kuin perinteinen lasi. Lisäksi se tarjoaa jopa 150 prosenttia terästä paremman suojan naarmuuntumista vastaan.

Karkaistu PANZER-näytönsuoja on helppo ja nopea ottaa käyttöön riippumatta siitä onko kyseessä älypuhelin vai tablettilaite. Näytönsuojan sileä pinta suojaa näyttöä myös rasvaisilta sormenjäljiltä ja se on helppo pyyhkäistä puhtaaksi.

PANZER-näytönsuojan turvalasi on päällystetty äärimmäisen ohuella kalvolla. Sen ansiosta lasi ei sirpaloidu jos se jostain syystä hajoaa. Kalvon ansiosta näytönsuoja on myös helppo vaihtaa.

PANZER Premium Tempered Glass on täysin läpinäkyvä näytönsuoja ja yhteensopiva myös muiden suojakuorien kanssa.

PANZER Premium Mirror Glass on peilipintainen näytönsuoja, joka tarjoaa samat edut kuin Tempered Glass, mutta toimii lisäksi kätevänä käsipeilinä näytön ollessa pois päältä.

PANZER Premium Tempered Glass on saatavana kymmenille eri älypuhelimille ja tablettilaitteille. PANZER Premium Mirror Glass on saatavana iPhone 5:lle, 5S:lle ja 6:lle. Turvalasien kuluttajahinnat ovat 29,90 eurosta ylöspäin laitekoosta ja merkistä riippuen. Hinnat sisältävät 24 prosentin arvonlisäveron.

http://bit.ly/1El4P7E (tuotekuvat)

Aurora Group Finland Oy, Iikka Buss, ibu@auroragroup.eu

PANZER
PANZER on huipputason suoja älypuhelinten ja tablettilaitteiden näytöille. Aidot PANZER-tuotteet on tehty aidosta lasista tai äärimmäisen kestävästä kalvosta, jotka tarjoavat parasta mahdollista suojaa näytöille. PANZER-tuotteet on valmistettu Euroopassa. Ne tarjoavat sekä helppoa että nopeaa suojaa Retina-, OLED- ja teräväpiirtonäytöille ilman erillisiä lisäaineita. Äärimmäisten ohuiden valmistusmateriaalien ansiosta PANZERin suojapinnat ovat käytössä lähes huomaamattomia eivätkä näin vaikuta älylaitteen tai sen näytön käytettävyyteen. Kaikki PANZER-tuotteet on luotu vain yhtä asiaa silmällä pitäen: tarjoamaan äärimmäistä suojaa! Lisätietoja www.panzer.me

Aurora Group
Aurora Group jakelee ja markkinoi useita tunnettuja ja kiinnostavia kulutuselektroniikan tuotemerkkejä Pohjoismaissa. Merkittäviä tuoteryhmiä ovat audio/video, kodin elektroniikka, IT-/pelitarvikkeet, mobiilituotteet ja valkoisen linjan tuotteet. Aurora Group Finland Oy sijaitsee Pirkkalassa ja vastaa niin Suomen kuin Baltian myynnistäkin. Lisätietoja osoitteessa http://www.auroragroup.fi.