Tietojärjestelmien tietoturvan ja riskienhallinnan markkinajohtaja, McAfee Inc. (www.mcafee.com) julkaisi McAfee Full Spectrum Network Defense -ratkaisun. Siihen liittyvään McAfee Network Security Platform -alustaan julkaistiin merkittäviä parannuksia, kuten nollapäivän haittaohjelmasuojaus, verkkoliikenteen analysointi uhkien varalta ja sovellustason tietoturva.

mcafeensp

Nyt tehdyt julkistukset vahvistavat McAfeen innovatiivisia ratkaisuja verkkoturvan vaikeimpiin haasteisiin. Full Spectrum Network Defense on markkinoiden ensimmäinen ratkaisu, joka yhdistää tunkeutumisen estojärjestelmän ja verkkokäyttäytymisen analysoinnin. Tämä mahdollistaa lisänäkyvyyden verkon läpi, reaaliaikaisen suojauksen uhkia vastaan ja suuryritysten verkkoriskien määrittelyvälineet.

Full Spectrum Network Defense seuraa verkkoliikennettä, käyttäjiä, sisältöä ja sovelluksia suojatakseen järjestelmiä kaikilta verkon uhkilta. Ratkaisu pohjautuu McAfeen patentoituun NetPrism-teknologiaan, joka liittää yhteen verkon ja päätelaitteiden tietoturvan sekä maailmanlaajuisen uhkien seurannan. Uusia ominaisuuksia ovat mm. McAfee Artemis -teknologiaan pohjautuva nollapäivän haittaohjelmasuojaus, uudet analyysivälineet uhkien tarkistukseen, McAfee Risk Advisor -ratkaisutyökalut ja verkkokeskeinen hallintakonsoli kaikkien osa-alueiden hallintaan.

McAfee Network Security Platform -alustan turvalaitteet ovat saatavana joulukuussa 2009 (M-sarja) ja tammikuussa 2010 (T-sarja). Tuotteiden tarkka hinnoittelu ja saatavuus riippuvat asiakkaan vaatimuksista.

Lisätietoja saa parhaiten McAfeen Suomen toimistosta ja vierailemalla osoitteessa:

Tiedotus ja testituotteet:
Visionist / Jiri Koivuniemi, email: jiri@visionist.fi, puh: 040-8378097

Tekniset kysymykset ja haastattelut:
McAfee Finland / Janne Aro, email: jarno_aro@mcafee.com, puh: 040-7351705

Tukkurit ja myynti:
Arrow ECS Finland Oy, www.arrowecs.fi, puh: 0207-656600
TechData Finland Oy, www.techdata.fi, puh: 020-1553636
McAfee Finland / Caj Salovaara, email: caj_salovaara@mcafee.com, puh: 09-2516353

McAfee Inc.
McAfee Inc on johtava tietoturvateknologiaan keskittynyt yritys ja sen pääkonttori on Santa Clarassa, Yhdysvalloissa. Se toimittaa proaktiivisia ja hyväksi havaittuja ratkaisuja ja palveluja, jotka suojaavat järjestelmiä ja verkkoja ympäri maailman. Ainutlaatuisen tietoturvaosaamisensa ja innovointiin keskittymisensä ansiosta McAfee auttaa kotikäyttäjiä, yrityksiä, julkista sektoria ja palveluntarjoajia estämään hyökkäyksiä ja käyttökatkoksia sekä seuraamaan ja parantamaan tietoturvaansa. http://www.mcafee.com