Maailman johtava oheislaitteiden valmistaja, Logitech (www.logitech.com) uudisti maailman suosituimman pelihiiren. Äärimmäisen tarkan sensorin lisäksi pelihiiri on nyt monipuolisesti räätälöitävissä omien käyttötarpeiden mukaan.

G502_Yellow_TopDown

Logitech G502 Proteus Spectrum Gaming Mouse on suunniteltu vaativan pelaajan tarpeita ajatellen. Maailman tarkin hiirisensori, huippuunsa hiottu muotoilu sekä monipuolisesti muokattavat ominaisuudet ovat omiaan nostamaan uusitun pelihiiren lajinsa kärkikastiin.

”Logitech G502 Proteus Coren sensori oli mahtava ja nyt päivitetty Logitech G502 Proteus Spectrum saa saman sensorin rinnalle myös räätälöitävän valaistuksen”, kommentoi Logitechin pelitarvikkeiden johtaja Ujesh Desai. ”Lisäksi pelihiiren voi synkronisoida toimimaan muiden RGB-valaistusta käyttävien Logitech G -tuotteiden kanssa. Lopputulos on upea.”

Logitech G502 -pelihiiren valaistus tarjoaa ennennäkemätöntä väriloistoa peräti 16,8 miljoonan värin paletilla. Logitech Gaming Softwaren eli LGS-ohjelmiston avulla halutut värisävyt ja erilaiset valaistuskuviot syntyvät nopeasti ja helposti. Halutessaan valaistus on kopioitavissa muihin Logitech G -tuotteisiin.

Pelihiiren sydämenä on Logitechin kaikkien aikojen tarkin ja tehokkain optinen sensori. Logitech G Delta Zero -tekniikkaa käyttävä PMW3366-sensori toimii lähes millä alustalla tahansa. Sensori osaa myös mukautua käytettävän alustan mukaan.

Sensorin tarkkuus on säädettävissä jopa 200 ja 12 000 dpi:n välillä, minkä ansiosta pelihiiri sopii kaikenlaisiin peleihin. Tarkan sensorin ansiosta pelihiiri ei kärsi viiveestä tai tahmaisuudesta, vaan pysyy mukana jopa huippunopeassa 300 tuuman sekuntivauhdissa.

Logitech G502 Proteus Spectrum Gaming Mousen tasapainoa ja painotusta voidaan säätää viidellä hiiren mukana tulevalla 3,6 gramman lisäpainolla. Lisäksi hiiren 11 eri painikkeen toiminnot voidaan määrittää halutunlaisiksi LGS-ohjelmistolla. Tehdyt määritykset tallentuvat hiiren omaan muistiin.

Useimmista hiiristä poiketen, joissa vasen ja oikea painike koostuvat yhdestä taipuisasta muoviosasta, Logitech G502 -pelihiiressä on kokonaan erilliset painikkeet sekä oikealle että vasemmalle hiirenpainikkeelle. Tämän ansiosta painallukset ovat tarkempia ja tuntuvampia. Samalla hiiren käyttökokemus on välittömämpi ja miellyttävämpi.

Tarkkuutta painalluksiin tuovat hiiren korkeatasoiset mikrokytkimet. Tarkkaa hallittavuutta lisää kaksitoiminen ja äärimmäisen nopea vierityspainike, joka toimii samalla hiiren kolmantena painikkeena. Kokonaisuuden viimeistelee miellyttävän tuntuinen kumipinnoite, jonka ansiosta hiiri pysyy hallinnassa kovissakin koitoksissa.

Logitech G502 Proteus Spectrum Gaming Mouse tulee saataville tammikuun aikana 99 euron suositushintaan. Hinta sisältää 24 prosentin arvonlisäveron.

Lisätietoja Internetissä
http://bit.ly/1Oww48X (tuotekuvia)
https://youtu.be/HxgKmEMQQnc (esittelyvideo)

Tukkurit
ALSO Finland, puh: 03 213 6100, www.also.fi
Despec Finland, puh: 09 827 53 00, www.despec.fi
Tech Data Finland, puh: 0201 55 3636, www.techdata.fi

Logitech
Logitechin suunnittelemat tuotteet ovat läsnä ihmisten päivittäisessä elämässä. Ne liittävät käyttäjänsä moniin merkittäviin digitaalisiin kokemuksiin. Logitech aloitti yli 30 vuotta sitten ihmisten tuomisen lähemmäs toisiaan tietokoneiden avulla. Nyt Logitech tekee sen musiikin, pelaamisen, videoiden ja tietotekniikan keinoin. Logitech International on perustettu Sveitsissä vuonna 1981. Logitech on pörssilistattu SIX Swiss Exchangessa (LOGN) ja Nasdaq Global Select Marketissa (LOGI).
# # #
Logitech, Logitech-logo ja muut Logitech-tuotemerkit ovat rekisteröityjä Sveitsissä ja muissa maissa. Kaikki muut tavaramerkit kuuluvat vastaaville omistajilleen. Lisätietoa Logitechista ja Logitechin tuotteista löydät yhtiön verkkosivustolta osoitteesta www.logitech.com.