FIGMA on myöntänyt The Sims 4 -elämäsimulaatiopelille kultalevyn osoituksena yli 10 000 kappaleen myynnistä PC:lle.

Web

”Sims-pelisarjalla on pitkä menestyksen historia Suomessa ja olemme erittäin innoissamme, että uusinkin peli on saavuttanut tämän hienon virstanpylvään”, kommentoi Pohjoismaiden Maxis-markkinointipäällikkö Christian Ponziani.

The Sims 4 on jo neljänteen osaansa yltänyt elämäsimulaatiopeli, joka antaa pelaajan pelata elämällä paremmin kuin koskaan aikaisemmin. Pelissä voi luoda älykkäitä ja tunteita omaavia simejä, joiden jokainen teko on tietoisesti tehty. Teot perustuvat heidän vuorovaikutuksiin ja tunnetiloihin. Pelissä voi kokea täysin uudet intuitiiviset ja hauskat luomistyökalut. Simien mieltä, kehoa ja sydäntä voi ohjailla dynaamisen, tunnerikkaan pelattavuuden avulla ja näin tarina herää henkiin.

Lisätietoja internetissä
www.figma.fi
www.facebook.com/figmasuomi
www.twitter.com/figmasuomi
www.thesims.com

ANGI & FIGMA
ANGI on pohjoismainen videopelien julkaisijoiden ja jakelijoiden etujärjestö. Sen tehtävänä on edistää pelikauppaa, viestiä alasta ja sen tarpeista sekä kehittää alan positiivisia mielikuvia.

ANGIn jäseniä ovat Activision-Blizzard, Bergsala, Electronic Arts, Game Outlet, Koch Media, Microsoft, Nordic License, Namco Bandai Partners, Nordisk Film, PAN Vision, Ubisoft, Walt Disney Company ja Warner Brothers.

FIGMA edustaa ANGIa Suomessa. Se julkaisee Suomen virallista listaa, joka on GfK:n kokoama myyntitilasto Suomen suosituimmista peleistä. Lista ilmestyy viikoittain. Listat kootaan satojen pelikauppojen lähettämien myyntiraporttien pohjalta. Mukana ovat seuraavat pelikaupat: Anttila, CDON, Discshop, Expert, Gamestop, K-Citymarket, Kärkkäinen, Musta Pörssi, Viihdepysäkki, Prisma, Stockmann, Tekniset, Verkkokauppa.com ja Veljekset Keskinen. Lista ja pelimyyntitilastot löytyvät osoitteesta www.figma.fi.