Boston Group tuo myyntiin kevyen ja pienikokoisen Philips GoPix 1 -videoprojektorin, joka on luotu heijastamaan valokuvat ja videot isossa koossa suoraan älypuhelimelta.

Philipsin ladattavien ja akkukäyttöisten videoprojektorien valikoima täydentyy vain 215 gramman painoisella GoPix 1 -mallilla. Lähes älypuhelimen kokoinen miniprojektori kykenee valovoimaiseen ja kirkkaaseen 75 tuuman videokuvaan 480p-tarkkuudella. Projektorissa on uusin TI DLP LED -valonlähde, joka kestää yli 30 000 tuntia. Projektorin automaattiset keystone-säädöt takaavat oikean katselukulman.

Mukana tulevan kolmijalan ansiosta projektori on helposti asetettavissa mihin tahansa pöytätasolle tai muulle pinnalle. Siitä kuva voidaan heijastaa seinälle tai elokuvakankaalle suoraan esimerkiksi älypuhelimelta, tablettilaitteelta tai kannettavalta tietokoneelta. Projektori onkin tehty ensisijaisesti liikkuvaan käyttöön ja se soveltuu helposti esimerkiksi esityksiin palavereissa tai muissa vaihtuvissa työpisteissä.

Vain hieman älypuhelinta paksumpi konetyöstetty metallikotelointi on tyylikäs ja kestävä. Keveytensä ja pienen kokonsa (7,8 x 12 x 1,8 senttimetriä) ansiosta projektori sujahtaa helposti taskuun, reppuun tai käsilaukkuun, eikä sen mukaan ottaminen tunnu työläältä.

Projektorin yhdysrakenteinen äänentoisto on verratonta tasoa, joten erillisiä kaiuttimia ei projektorin kanssa tarvita. Projektorin akusta riittää virtaa noin kahden tunnin käyttöön. Lisävirtaa on helppo saada esimeriksi varavirta-akusta tai verkkovirrasta, sillä projektori ottaa virtansa yleisestä USB-C-liitännästä. Projektorissa on myös USB-C-videoliitäntä ja Mini-HDMI-liitäntä, jolla se voidaan liittää moniin eri lähteisiin, kuten eri mediatoistimiin ja tietokoneisiin.

Philips GoPix 1 -videoprojektorin mukana toimitetaan kolmijalkainen jalusta sekä USB-C- ja HDMI-kaapelit.

Hinta ja saatavuus
Akkukäyttöinen Philips GoPix 1 -videoprojektori tulee myyntiin välittömästi 299 kuluttajahintaan. Hinta sisältää 24 prosentin arvonlisäveron.

www.boston.fi
https://youtu.be/r2zBpm8JpFQ (esittelyvideo)
https://1drv.ms/u/s!Avh8gGYzxU_vh_ktbUC5Xp_VvExFHA?e=bShhz0 (kuvia)

Philips
Philips valmistaa tuotteita niille, jotka uskovat, että tekniikasta tekee älykkään se, mitä sillä voi tehdä sen sijaan, että mitä se voi tehdä. Teemme tämän yhdistämällä muotoiluosaamisemme ja innovatiivisen Philips-perintömme sekä demokratisoimalla innovaatioita, jotka ovat järkeviä kuluttajille. Tarjoamme teknologioita, joiden avulla ihmiset voivat tehdä enemmän, katsella enemmän ja nauttia enemmän. Näillä yhdistetyillä vahvuuksilla tuomme markkinoille palkitut projektorit, jotka ovat innovatiivisia, helppokäyttöisiä ja vaikuttavia. Lisätietoja osoitteessa www.philips.fi.

Boston Group
Boston Group on yksi suurimmista Pohjoismaissa toimivista tietotekniikan ja kulutuselektroniikan jakelijoista. Boston etsii aktiivisesti uusia innovatiivisia tuotteita jälleenmyyntiin pohjoismaisille markkinoille. Bostonin liikevaihto on noin 70 miljoonaa euroa vuodessa ja se toimii Suomessa, Ruotsissa, Tanskassa ja Norjassa. Boston on perustettu jo vuonna 1990, ollen näin yksi vanhimmista it-alan maahantuojista. Suomen tytäryhtiö perustettiin syksyllä 2015. Lisätietoja osoitteessa www.boston.fi.