Targus (www.targus.com/uk), maailman myydyimpien kannettavien laukkujen ja lisätarvikkeiden valmistaja, juhlii 25-vuotista taivaltaan kannettavien tietokoneiden laukkujen ja tarvikkeiden toimittajana. Targus kehitti maailman ensimmäisen laukun kannettavalle tietokoneelle vuonna 1983. Neljännesvuosisadan suunnittelukokemus on mahdollistanut täysin kierrätysmateriaaleista valmistettujen laukkujen markkinoille tuomisen.

Targus jatkaa edelleen innovatiivista linjaansa laukkujen suunnittelussa. Siinä pyritään huomioimaan jokaisen asiakasryhmän erityistarpeet. Laukkujen kirjo on laaja, lähtien yritysmaailmaan suunnatuista äärimmäisen suojan tarjoavista laukuista, urheilullisiin selkäreppuihin, ekoystävällisiin laukkuihin ja jopa lentokenttien turvatarkastuksia silmällä pitäviin laukkuihin.

Targus on rakentanut viimeisten 25 vuoden aikana maineen korkealaatuisena ja alansa parhaiden ratkaisujen tarjoajana. Niitä ovat muun muassa patentoidut SafePort- ja Air Cushion -järjestelmät, joilla suojataan tietokone putoamistilanteissa sekä Dome Protection -järjestelmä, jolla suojataan kannettavan tietokoneen näyttö kuljetuksen aikana.

Targus tuo tänä syksynä mobiilien innovaatioiden etulinjaan sarjan uusia tuotteita. Niitä ovat langaton Bluetooth-liitäntäinen laser-hiiri, yleiskäyttöinen ja hyvin varusteltu telakointiasema kannettaville tietokoneille sekä lokakuussa 2008 myyntiin tulevat, 100 prosenttisesti kierrätysmateriaaleista valmistetut EcoSmart-laukut. Targuksen menestyksekäs matka 25 vuoden aikana on tullut vaiheeseen, jossa ympäristöarvot saavat erityishuomiota niin tuotesuunnittelussa kuin yrityksen menettelytavoissa. Targus on mukana Dellin hiilidioksidipäästöjen vähenemiseen pyrkivässä Plant a Tree for Me -ohjelmassa.

”Targus ja mobiilit ratkaisut ovat kulkeneet pitkän matkan viimeisten 25 vuoden aikana. Targus perustettiin samana vuonna kuin Internet syntyi, Microsoft Word julkaistiin ja ensimmäiset matkapuhelimet tulivat markkinoille”, sanoo Targuksen toimitusjohtaja Michael Hoopis. ”Olen erittäin ylpeä siitä, että Targus toimittaa edelleen ratkaisuja, jotka paiskaavat kättä nykypäivän teknisen kehityksen kanssa”.

Painokelpoisia tuotekuvia
User ID: TIGEUROPE
Password: PHOTO

Suomalaiset jälleenmyyjät

Suomalaiset tukkujakelijat
GNT Finland Oy, puh: 03-2136100, http://www.gnt.fi
Scribona Oy, puh: 09-52729, www.scribona.fi
Techdata Finland Oy, puh: 0201-553636, www.techdata.fi
Ingram Micro Oy, puh: 09-5027400, www.ingrammicro.fi
PAN Vision Finland Oy, puh: 02-2734000, http://www.panvision.com/fi

Lehdistökontaktit
Visionist / Jiri Koivuniemi
Puh: 040-8378097
Email: jiri@visionist.fi

Targus Finland / Jari Kokkila
Puh: 040-5420244
Email: jkokkila@targus.com

Targus
Targus kehitti maailman ensimmäisen laukun kannettaville tietokoneille yli 20 vuotta sitten. Kehitämme yhteistyössä pc-valmistajien, yritysasiakkaiden ja jälleenmyyjien kanssa laukkujamme jatkuvasti paremmiksi, jotta ne täyttäisivät kaikki asiakkaidemme tarpeet. Siksi voit olla varma Targuksen laukkujen huippulaadusta, monipuolisista ominaisuuksista ja tietokoneesi varmasta suojasta. Kaikilla Targuksen laukuilla on maailmanlaajuinen elinikäinen takuu.

Targus tarjoaa lisäksi täydellisen tuoteperheen kannettavien tietokoneiden tarvikkeita. Tuoteperheeseen kuuluu hiiriä, keskittimiä, porttireplikaattoreita, lukkoja, virtalähteitä, jne. Tuotteilla on yhteinen nimittäjä: Ne ovat huippulaadukkaita, innovatiivisilla ominaisuuksilla varustettuja sekä kooltaan kompakteja ja kevyitä, jotta ne sopisivat täydellisesti tämän päivän mobiilikäyttäjille!

Targus Group Internationalilla on toimistoja ympäri maailman ja se myy tuotteitaan 145 maassa.