Jimms - Suosituimmat tuotteet - 0224

Suomen johtava räätälöityjen tietokoneiden valmistaja ja tietotekniikan verkkokaupan pioneeri, Jimm’s PC-Store esittelee helmikuun suosituimmat tuotteensa tärkeimmissä tuotekategorioissa.

”Helmikuu on Jimm’sille hiihtolomien ja Assembly-tietokonetapahtuman takia kiireistä aikaa ja se näkyy hyvänä myyntikuukautena tasaisesti kaikissa tuotealueissa”, kommentoi Jimm’s PC-Storen toimitusjohtaja Veli ’Wellu’ Nietula. ”Kiireessä on kuitenkin helppo myös stressaantua, joten kannattaa muistaa nauttia vapaa-ajasta vaikkapa pelaamalla suosikkipeliään tai päivittämällä pelikonettaan. Myös äänentoisto on tärkeä osa digiviihteen kokemista ja siksi nostimme tässä kuussa esiin kuulokkeet ja kaiuttimet.”

Emolevyt

Huippusuosittujen Asus-kestosuosikkien väliin on helmikuussa kiilannut MSI MAG B650 TOMAHAWK WIFI -emolevy. Se on ensimmäinen listalle yltänyt MSI-emolevy. Se on myös saanut huikeat 4,8/5 tähteä peräti 68 arvostelussa, joten kyseessä on todellinen arvostelusuosikki!

Suorittimet

AMD jatkaa markkinadominointia, sillä peräti kuusi helmikuun suosituinta suoritinta tuli AMD:lta. Tähän on varmasti osasyynä jo pari viikkoa käynnissä ollut AMD March Madness -kampanja, joka on vielä voimassa 23. maaliskuuta asti. Tämän kampanjan aikana peräti 11 erilaisella AMD-suorittimella on edullinen tarjoushinta.

Näytönohjaimet

Tammikuussa Gigabyte nousi ensimmäistä kertaa näytönohjainten listakärkeen ja helmikuussa Gigabyte veikin jo tuplavoiton! NVIDIAn uudet Super-mallitkin ylsivät jo kärkikastiin, kun Asus GeForce RTX 4070 SUPER DUAL – OC Edition nousi listan kolmanneksi.

Tietokonekotelot

Lian Li ja Kolink jatkavat tietokonekoteloiden suosikkeina. Uutena listalle noussut Kolink Observatory Lite Mesh on näyttävä kotelo, jossa on neljä esiasennettua ARGB LED -tuuletinta monipuolisilla valaisu- ja värivalovaihtoehdoilla. Se on myös saanut erinomaiset 4,2/5 tähteä jopa 23 arvostelussa.

Yllä mainitut tuotekategoriat pidetään aina mukana kuukausikatsauksessa. Näiden lisäksi nostamme mukaan vaihtuvia tuotekategorioita, joita tällä kertaa ovat kuulokkeet ja kaiuttimet.

Kuulokkeet

Kuulokkeet eri muodoissaan ovat todella tärkeä osa nykyistä digiviihteen kulutusta. Ilman hyviä kuulokkeita pelaaminen, musiikinkuuntelu ja leffojen katselu ei tunnu juuri miltään. Jimm’sin valikoimista löytyy yli 500 erilaista kuulokemallia kaikenlaisiin käyttötarkoituksiin. Helmikuun suosituimmat kuulokkeet ovat kaikki pelikuulokkeita, joissa on mukana laadukas varsimikrofoni.

Kaiuttimet

Kuulokkeiden tapaan kaiuttimet ovat tärkeä osa kodin viihdekokemusta. Kun kuuntelijoita on enemmän kuin yksi tai kuulokkeet alkavat tuntua tukalalta, laadukkaat kaiuttimet pelastavat tilanteen. Edelleen suosituimpia ovat 2.1-kaiuttimet eli stereokaiuttimet erillisellä bassovahvistimella. Yhdeksi pitkulaiseksi kaiutinyksiköksi kasatut soundbar-kaiuttimet ovat myös kasvattamassa suosiotaan etenkin helppoa äänentoistoa arvostavien keskuudessa.

www.jimms.fi
https://1drv.ms/f/s!Avh8gGYzxU_vied-32SPIhQjE0brUQ?e=Hh3kRU (kuvia)

Jimm’s PC-Store

Jimm’s PC-Store Oy on sekä Suomen johtava räätälöityjen tietokoneiden valmistaja että asiantunteva tietotekniikan, komponenttien ja viihde-elektroniikan verkkokauppa, jolla on uutuudet ensimmäisenä. Vuoden 2022 liikevaihto oli noin 58 miljoonaa euroa ja henkilökuntaa oli 60 henkilöä. Toimipaikka sijaitsee Turussa. Lisätietoja osoitteessa www.jimms.fi.