Pelikonsoli-, mobiili- ja tietokonepelien johtava julkaisija, Ubisoft (www.ubi.com) julkaisee Wii U -pelikonsolille ilmaisen Rayman Legends Challenges -pelisovelluksen.

raymanchallenges

Nintendo Wii U -pelikonsolille julkaistava Rayman Legends Challenges on pelisovellus, jolla pelaajat pääsevät pelaamaan Rayman Legends -pelin verkkopelihaasteita ilmaiseksi. Sovellus tarjoaa sekä päivittäin että viikoittain vaihtuvia haasteita, joissa pelaajat ympäri maailmaa voivat kisailla toistensa kanssa ja tehdä omia ennätyksiään.

Sovelluksen verkkopelihaasteisiin lukeutuvat Land of the Livid Deadin hurjapäinen juoksu, huikea Neverending Pitiin laskeutuminen, Infinite Towerin hykerryttävä läpijuoksu sekä ainutlaatuinen seikkailu Murfy’s Dungeonissa. Viimeksi mainitussa toinen pelaajista ohjastaa Murfya Wii U GamePadilla, toisen pelaajan hallitessa Raymania tai jotain muuta pelin klassisista hahmoista.

Pelisovelluksen avulla pelaajat voivat parantaa omaa Mahtavuustasoaan, jota voidaan nostaa voittamalla cup-voittoja jokaisen haasteen ja tason lopussa. Mitä isompi voitto on, sen enemmän heruu pisteitä, joilla tasoa nostetaan. Mahtavuustason nousun myötä pelaajat saavat uusia extreme-haastetiloja pelattavaksi. Lisäksi pelaajat voivat kerätä lumeja suorittamistaan haasteista. Lumeilla pelaajat saavat käyttöönsä uusia haasteita Raymanin maailmasta.

Rayman Legends jatkaa suosittujen Rayman-tasohyppelypelien sarjaa tuomalla pelisarjaan uudenlaisia kenttiä, pelitiloja, hahmoja ja ympäristöjä. Monet pelisarjasta tutut hahmot ovat mukana vauhdikkaassa ja värikkäässä menossa, joten peli tarjoaa mehevää pelattavaa niin sarjan vanhoille kuin uusillekin pelaajille.

Rayman Legends -pelissä nähdään myös täysin graafisesti uudistunut Rayman-pelimaailma, jossa mielikuvituksellinen ja värikäs pelimaailma yhdistyvät ainutlaatuiseksi kokonaisuudeksi. Pelissä kuullaan myös täysin uutta Rayman-pelimusiikkia.

Rayman Legends Challenges on ladattavissa Wii U -pelikonsolille Nintendo e-Shopista ilmaiseksi.

Rayman Legends julkaistaan 29. elokuuta Wii U-, Xbox 360- ja PlayStation 3 -pelikonsoleille. Pelin alustakohtaiset hinnat vahvistetaan myöhemmin.

Lisätietoja ja tarkat tekniset tiedot
http://bit.ly/Zvlkzj (tuotekuvia)
http://bit.ly/ZQPw2s (esittelyvideo)

Ubisoft