PAN Vision Finlandin jakelema ja Bigbenin julkaisema Tennis World Tour Roland-Garros Edition -peli vie pelaajan korkeatasoisen virtuaalitenniksen pariin.

Pelissä on mukana pelaajia sekä tenniksen miesammattilaisten puolelta ATP-järjestöstä että naisten tennisammattilaisia WTA-järjestöstä. Yhteensä eri ammattilaisnimiä on mukana vaikuttavat 33 kappaletta. Pelaaja voi haastaa vastustajansa vaikkapa 11-kertaisen Roland-Garros-turnauksen voittaja Rafael Nadalin roolissa tai kokeilla taitojaan maailman naispelaajien huippuihin lukeutuvan Kristina Mladenovicin ottein. Muita mukana olevia huippunimiä ovat sekä nykyiset että entiset tähdet, kuten Roger Federer, Stan Wawrinka, Andre Agassi ja John McEnroe.

Huipputason aitouden ja realismin saavuttamiseksi on pelintekijätiimi Point Break tehnyt tarkkaa työtä liikkeenmallintamisen kanssa. Näin jokaisen mukana olevan pelaajan tunnusomaiset liikkeet ja eleet on saatu mukaan yksityiskohtaisesti. Olipa kyse Mladenovicin voimakkaasta syötöstä tai Nadalin ainutlaatuisesta syötönvalmistelusta, jokaisen pelaajan yksilöllinen kehonkieli on tarkasti mallinnettu.

Tennis World Tour Roland-Garros Edition -pelissä on myös kiinnitetty huomiota erilaisten pelikenttien tuntumaan ja eroihin. Yhteensä erilaisia kenttiä on yli 20 ja niistä jokainen on pidoltaan ja tunnelmaltaan yksilöllinen.

Myös urheilupelille keskeinen uratila on mukana erillisten harjoitustilojen ja verkkopeliotteluiden lisäksi. Urapelissä pelaaja pääsee kehittämään omaa pelaajaansa kohti maailman huippua. Verkkomoninpeli haastaa pelaajan kokeilemaan taitojaan muita ihmispelaajia vastaan. Verkon pistetaulukot kruunaavat moninpelissä menestymiset alati päivittyvillä pistelistoillaan.

Tennis World Tour Roland-Garros Edition julkaistaan 23. toukokuuta sekä PlayStation 4-, Xbox One- ja Nintendo Switch -pelikonsoleille että pc-tietokoneille. Pelin ikäraja on PEGI 3.

Pelin esittelyvideon voi katsoa osoitteessa https://youtu.be/X4RhfjhtNJM.

www.panvision.com/pelit
http://bit.ly/2H14qCm (kuvia)

PAN Vision
PAN Vision on johtava interaktiivisen viihteen jakelija Pohjoismaissa ja Baltiassa. Päätoimialana ovat pelit. PAN Vision edustaa useita johtavia maailmanlaajuisia tuotemerkkejä. Yhtiön pääkonttori sijaitsee Göteborgissa. Lisätietoa löytyy osoitteesta www.panvision.com.