Maailman johtava oheislaitteiden valmistaja, Logitech (www.logitech.com) tarjoaa pohjoismaisille tietokonepelaajille ainutlaatuisen mahdollisuuden tähtipelaaja MaddeLiskin haastamiseen. Luvassa on sekä kiehtovia palkintoja että mainetta ja kunniaa.

LogitechMaddeLisk

Logitechin pelikampanjassa pelaajat voivat päästä haastamaan ruotsalaisen tähtipelaaja MaddeLiskin ja todistaa samalla omat pelitaitonsa Logitech G502 Proteus Core -pelihiiren arvoiseksi.

”Vaikka Starcraft on ensisijaisesti strategiapeli, nopeiden refleksien ja tarkkojen klikkauksien merkitystä ei voi pelissä unohtaa”, kommentoi Millennium-tiimin Starcraft-ammattilaispelaaja Madeleine ”MaddeLisk” Leander. Hän toimii myös Logitechin pelikampanjan kärkihahmona.

Logitechin sivustolla pelaajat pääsevät testaamaan omia pelitaitojaan. Pelaajan tehtävänä on klikata mahdollisimman nopeasti esiin ilmestyviä maalitauluja saadakseen mahdollisimman hyvät pisteet. Tähän vaaditaan sekä nopeutta että tarkkuutta – aivan kuten Starcraft-, DOTA- tai Counterstrike-peleissäkin. Riittävän hyvään tulokseen vaaditaan todellisia pelitaitoja, jotta pelaaja voi päästä koettamaan mahdollisuuksiaan MaddeLiskiä vastaan.

Kaikilla osallistuneilla on mahdollisuus voittaa upeita peliaiheisia palkintoja. Jaossa on sekä Logitech G502 Proteus Core -pelihiiriä että pääsylippu Dreamhack-tapahtumaan matkoineen. Haasteeseen voi osallistua osoitteessa www.game-enough.com. Haastekisa on voimassa 8. kesäkuuta asti.

Logitech G502 Proteus Core
Logitech G502 Proteus Core -pelihiiri voidaan kalibroida käytettävän pelialustan mukaan. Näin vaikkapa oman hiirimaton kanssa Logitech G502 tarjoaa parhaan mahdollisen tarkkuuden ja suorituskyvyn. Logitech G502 voidaan mukauttaa myös säädettävillä lisäpainoilla ja tasapainotuksella omien käyttötarpeiden ja -tapojen mukaan. Kokonaisuuden viimeistelee 11 ohjelmoitavaa painiketta, joihin voidaan määrittää haluttuja toimintoja omien tarpeiden mukaan. Logitech G502 Proteus Core Tunable Gaming Mouse on saatavana 89 euron suositushintaan. Lisätietoja osoitteessa http://gaming.logitech.com/fi-fi/product/g502-proteus-core-tunable-gaming-mouse.

Logitech
Logitech on maailman johtava digitaalisten viihde- ja hyötylaitteiden valmistaja. Sen valikoimaan kuuluu tietokoneiden näppäimistöt ja hiiret, Internet-kommunikointiin sopivat laitteet, digitaaliset musiikkituotteet, ohjelmoitavat kaukosäätimet, peliohjaimet, videovalvontalaitteet ja langattomat tuotteet. Logitech International on perustettu Sveitsissä vuonna 1981. Logitech on pörssilistattu SIX Swiss Exchangessa (LOGN) ja Nasdaq Global Select Marketissa (LOGI).
# # #
Logitech, Logitech-logo ja muut Logitech-tuotemerkit ovat rekisteröityjä Sveitsissä ja muissa maissa. Kaikki muut tavaramerkit kuuluvat vastaaville omistajilleen. Lisätietoa Logitechista ja Logitechin tuotteista löydät yhtiön verkkosivustolta osoitteesta www.logitech.com.