Maailman johtava pelilisälaitteiden valmistaja Logitech ja maailman johtava pelijulkaisija Ubisoft aloittavat yhteistyön Tom Clancy’s The Division -toimintaroolipelin ympärillä.

G810 Division

Yhteistyöhön kuuluu The Division -pelin täysversion toimittaminen veloituksetta uuden Logitech G810 Orion Spectrum -pelinäppäimistön ostajille. Peli toimitetaan pc-latauskoodina ja kampanjatuotteita on saatavana rajoitetusti.

The Division on alusta lähtien myös täysin tuettuna Logitech Gaming Software -ohjelmistossa, jonka avulla näppäimistön valaistusta ja muita asetuksia voi helposti määritellä.

Logitech G810
Logitech G810 Orion Spectrum RGB Mechanical Gaming Keyboard on mekaaninen näppäimistö, joka on suunniteltu ensisijaisesti pelaajien tarpeet huomioiden. Pelinäppäimistön perustan muodostavat Logitechin huipputasoiset Romer-G-kytkimet, jotka toimivat jopa 25 prosenttia muita mekaanisia kytkimiä nopeammin. Keskeisiä ominaisuuksia ovat myös monipuolisesti räätälöitävä RGB-valaistus ja erilliset mediapainikkeet.

Logitech G810 Orion Spectrum RGB Mechanical Gaming Keyboard tulee saataville helmikuun aikana 209 euron suositushintaan. Hinta sisältää 24 prosentin arvonlisäveron.

Tom Clancy’s The Division
Tom Clancy’s The Division on mukaansa tempaava avoimen pelimaailman verkkoroolipeli, joka vie pelaajat New Yorkin kaaokseen kuolettavan kulkutaudin puhjettua valloilleen. Peli julkaistaan sekä PlayStation 4- ja Xbox One -pelikonsoleille että Windows-tietokoneille 8. maaliskuuta 2016. Pelin ikäraja on PEGI 18.

Lisätietoja Internetissä
http://gaming.logitech.com/fi-fi/product/g810-orion-spectrum-rgb-gaming-keyboard (näppäimistön virallinen sivusto)
http://bit.ly/1PgwpJP (näppäimistön tuotekuvia)
https://youtu.be/yEQT4EeotZk (näppäimistön esittelyvideo)
www.thedivisiongame.com (pelin virallinen sivusto)
https://youtu.be/GNIji2oVo9w (pelin esittelyvideo)
http://bit.ly/1dJHln0 (pelin tuotekuvia)

Tukkurit
ALSO Finland, puh: 03 213 6100, www.also.fi
Despec Finland, puh: 09 827 53 00, www.despec.fi
Tech Data Finland, puh: 0201 55 3636, www.techdata.fi

Logitech
Logitechin suunnittelemat tuotteet ovat läsnä ihmisten päivittäisessä elämässä. Ne liittävät käyttäjänsä moniin merkittäviin digitaalisiin kokemuksiin. Logitech aloitti yli 30 vuotta sitten ihmisten tuomisen lähemmäs toisiaan tietokoneiden avulla. Nyt Logitech tekee sen musiikin, pelaamisen, videoiden ja tietotekniikan keinoin. Logitech International on perustettu Sveitsissä vuonna 1981. Logitech on pörssilistattu SIX Swiss Exchangessa (LOGN) ja Nasdaq Global Select Marketissa (LOGI).
# # #
Logitech, Logitech-logo ja muut Logitech-tuotemerkit ovat rekisteröityjä Sveitsissä ja muissa maissa. Kaikki muut tavaramerkit kuuluvat vastaaville omistajilleen. Lisätietoa Logitechista ja Logitechin tuotteista löydät yhtiön verkkosivustolta osoitteesta www.logitech.com.