Pelikonsoli-, mobiili- ja tietokonepelien johtava julkaisija, Ubisoft on julkistanut suositun taistelupelin seitsemännen pelikauden.

Perinteiset pöytäroolipelit rakentuvat usein eeppisten seikkailujen, jännittävien taisteluiden ja elämää suurempien hahmojen ympärille. Näistä on haettu innoitusta myös Brawlhallan uusiin hahmoihin ja pelimuotoon, jonka lisäksi pelin seitsemäs kausi saa täytettäväksi uuden Battle Pass -etenemismittarin.

Uusi Battle Pass on 85-portainen ja tarjoaa kerättäväksi kiehtovia palkintoja. Näitä ovat sekä kosmeettiset päivitykset että ilmaiseksi pelattavat lisätehtävät omine käänteineen. Etenemisessä auttavat sekä päivittäisten että viikoittaisten taisteluhaasteiden suorittaminen, joista palkintoina saatavilla jalokivillä Battle Pass edistyy. Halutessaan käyttöön voi ostaa myös maksullisen premium-radan, jonka myötä tarjolla on entistä enemmän kiehtovia palkintoja.

Uuden pelikauden Battle Pass -kausi kestää kaikkiaan 12 viikkoa. Lisätietoa seikkailullisen ja roolipelimäisen tarinan edistysaskeleista voi lukea osoitteessa https://www.brawlhalla.com/battlepass/.

Uuden pelikauden esittelyvideon voi katsoa osoitteessa https://youtu.be/ZUTLbBo8xMg.

Brawlhalla on vauhdikas taistelupeli, joka tarjoaa värikästä ja letkeää toimintaa tasohyppelymäisessä peliympäristössä. Kilpapelaamiseen sopivassa pelissä on yli 50 erilaista persoonallista pelihahmoa, joista jokaisella on omat erikoiskykynsä, taistelutyylinsä ja elekielensä. Peli on ladattavissa ilmaiseksi sekä PlayStation 5-, PlayStation 4-, Xbox Series X/S-, Xbox One- ja Nintendo Switch -pelikonsoleille että pc-tietokoneille. Lisäksi peli on saatavilla mobiililaitteille.

Lisätietoja
www.brawlhalla.com
https://1drv.ms/u/s!Avh8gGYzxU_vh6VFbkAaBa3cqLMR7w?e=XQAn4b (kuvia)

Ubisoft
Ubisoft on maailman johtava interaktiivisten viihdetuotteiden tekijä, julkaisija ja jakelija, jolla on laaja valikoima maailmanluokan pelibrändejä, kuten Assassin’s Creed, Brawlhalla, Far Cry, For Honor, Just Dance, Watch Dogs, The Crew, Tom Clancy’s -pelisarja mukaan lukien The Division, Ghost Recon ja Rainbow Six. Ubisoftin maailmanlaajuinen pelistudioiden ja myyntitoimistojen verkosto on sitoutunut toimittamaan omaperäisiä ja muistettavia pelikokemuksia kaikilla suosituilla pelialustoilla mukaan lukien pelikonsolit, älypuhelimet, tablettilaitteet ja tietokoneet. Ubisoftin myynti vuonna 2020-2021 oli yli 2,241 miljardia euroa. Lisätietoja osoitteessa www.ubisoftgroup.com.