FIGMA on myöntänyt EA SPORTS FIFA 15 -jalkapallopelille kultalevyn osoituksena yli 10 000 kappaleen myynnistä PlayStation 4:lle.

Web

”Olemme aivan innoissamme siitä, että EA SPORTS FIFA 15 saavutti myös uuden sukupolven konsolilla kultalevyn. Valtava kiitos kaikille, jotka ovat ostaneet pelin!”, kommentoi EA SPORTSin pohjoismaiden markkinointipäällikkö Jon Anning.

EA SPORTS FIFA 15 -jalkapallopelissä futisfanit pääsevät kokemaan maailman suosituimman urheilulajin tunteet ja tunnelman aivan uudella tavalla. Kaikki 22 kentällä olevaa pelaajaa ovat ensimmäistä kertaa yhteydessä toisiinsa Emotional Intelligence -ominaisuuden kautta. Siksi pelaajat reagoivat vastustajien ja joukkuetovereiden toimintaan aidosti ja ennakoivasti. Jalkapallo tarjoaa maailman parasta draamaa ja EA SPORTS FIFA 15 vie fanit suoraan sen keskelle.

EA SPORTS FIFA 15 on saatavilla sekä PlayStation 3-, PlayStation 4-, Xbox 360- ja Xbox One -pelikonsoleille että PC-tietokoneille. Pelin ikäraja on PEGI3.

Lisätietoja internetissä
www.figma.fi
www.facebook.com/figmasuomi
www.twitter.com/figmasuomi
www.ea.com/fi/fifa-15

ANGI & FIGMA
ANGI on pohjoismainen videopelien julkaisijoiden ja jakelijoiden etujärjestö. Sen tehtävänä on edistää pelikauppaa, viestiä alasta ja sen tarpeista sekä kehittää alan positiivisia mielikuvia.

ANGIn jäseniä ovat Activision-Blizzard, Bergsala, Electronic Arts, Game Outlet, Koch Media, Microsoft, Nordic License, Namco Bandai Partners, Nordisk Film, PAN Vision, Ubisoft, Walt Disney Company ja Warner Brothers.

FIGMA edustaa ANGIa Suomessa. Se julkaisee Suomen virallista listaa, joka on GfK:n kokoama myyntitilasto Suomen suosituimmista peleistä. Lista ilmestyy viikoittain. Listat kootaan satojen pelikauppojen lähettämien myyntiraporttien pohjalta. Mukana ovat seuraavat pelikaupat: Anttila, CDON, Discshop, Expert, Gamestop, K-Citymarket, Kärkkäinen, Musta Pörssi, Viihdepysäkki, Prisma, Stockmann, Tekniset, Verkkokauppa.com ja Veljekset Keskinen. Lista ja pelimyyntitilastot löytyvät osoitteesta www.figma.fi.