Lehdistöpalvelut

Asiantuntevan lehdistön merkitys on erittäin tärkeää kaikessa viestinnässä. Monet tuotteet ja palvelut menestyvät tai menehtyvät riippuen lehdistön kommenteista ja testituloksista. Lehdistöllä on liikatarjontaa tuotteista ja juttuaiheista. Siksi ulkomailta käsin toimivat valmistajat, julkaisijat ja viestintätoimistot jäävät helposti huomiotta. Lisäksi verkkouutispalvelut, blogit ja sosiaalinen media ovat erittäin suuri haaste valmistajille, julkaisijoille ja perinteisille viestintätoimistoille.

Visionist tuntee suomalaisen median yli 20 vuoden kokemuksella ja useat avainhenkilöt henkilökohtaisesti. Visionist tuntee myös kansainvälisen peli-, bisnes- ja musiikkimedian sekä sosiaalisen median vaikuttajat kattavasti ja kykenee tekemään kansainvälisiä viestintäkampanjoita.

Toimittajat arvostavat asiantuntijoita ja kirjoittavat usein sanatarkasti sen mitä asiantuntijat sanovat. Erikoistumattomat viestintätoimistot eivät usein edes tiedä mistä asiasta tiedotteita kirjoittavat, vaan kääntävät alkuperäiset tiedotteet sanatarkasti.

Visionist ei ole viestintätoimisto, joka tarjoaa pelkkiä käännöspalveluja, vaan on yhteistyökumppani, joka on aidosti kiinnostunut tuotteista ja tuntee asioiden taustat. Visionist tuo myös esiin mielipiteensä ja jalostaa informaatiota eikä toimi pelkkänä valmistajan käännös- tai postitoimistona. Visionist näkyy ja kuuluu medialle asiantuntijana.

Visionist hoitaa mielellään myös testituotteiden logistiikan. Se on tärkeä osa suhteiden luomista toimittajien kanssa. Visionist toimittaa yli 80 prosenttia testituotteista perille henkilökohtaisesti ja sama määrä testituotteista palautuu myös testien jälkeen takaisin.

Visionistin viestintä tavoittaa niin tekniikka- ja naistenlehdet, sanomalehdet, bisnesmediat, verkkopalvelut, tv- ja radiokanavat kuin sosiaalisen median vaikuttajatkin.