Lumipallot lentävät Rainbow Six Siege -verkkopelin talviriehassa

Pelikonsoli-, mobiili- ja tietokonepelien johtava julkaisija Ubisoft tuo virtuaalisen lumisodan osaksi Rainbow Six Siegen rakastettuja pelimuotoja.

Snow Brawl on rajoitetun ajan pelitapahtuma, jossa pelaajat päästetään nauttimaan lumisista kentistä lipunryöstön parissa. Kolmen viikon mittaisessa talviriehassa pelaajat pyrkivät nappaamaan haltuunsa vastapuolen lipun ja tuomaan sen omaan tukikohtaansa. Onnistuneesta yrityksestä palkitaan pisteellä ja eniten pisteitä viiden minuutin erässä kerännyt tiimi voittaa.

Pelimuodon erikoisuutena on ykkösaseena toimiva loputon lumipallovarasto. Lisävarusteena on juhlateemainen väline, jolla voidaan luoda arvaamattomia tilanteita lumisodan tiimellykseen. Taistelukenttänä toimii Chaletin kartta yöaikaan. Kannetun lipun voi pudottaa ja sen voi myös napata kaadetulta vastapelaajalta. Vapaana olevan lipun voi poimia kuka tahansa pelaajista.

Pelaajien nujertaminen vaatii kolme osumaa lumipallosta, jolloin pelaaja palaa jälleensyntymispisteelle. Tässä pelimuodossa jälleensyntymien määrää ei ole rajoitettu, joten takaisin kentälle pääsee koko pelin keston ajan. Kentältä löytyy myös poimittavia tehosteita, kuten lisänopeus, parempi tulinopeus, erikoisammukset ja terveyttä palauttava paketti. Tällä kertaa Snow Brawl -pelimuodossa on mukana 12 eri operaattoria, joita ovat Dokkaebi, Grim, Sens, Rook, Vigil, Frost, Castle, Thorn, Ash, Blackbeard, Montagne ja Osa.

Erilaisia Snow Brawl -keräilyesineitä on mukana kaikkiaan 45 erilaista. Valikoimaan kuuluvat erilaiset univormut, päähineet ja asepinnoitteet sekä erilaiset operaattorikuvakkeet. Lisäksi pelimuoto tuo tarjolle Snowflake Bundle -paketin, joka sisältää nimikkoasepinnoitteen, yleisen kiinnityspinnoitteen, asekoristeen ja taustakuvan. Kaikki Snow Brawl -varusteet ovat ostettavissa pelin sisäisestä verkkokaupasta. Peliin tapahtuman aikana kirjautuneet saavat yhden ilmaisen keräilypaketin, jonka lisäksi lisäpaketteja on saatavilla viikkohaasteita suorittamalla.

Snow Brawl -pelitapahtuman esittelyvideon voi katsoa osoitteessa https://youtu.be/lFXBJ9TbxBk.

Moninpelivetoisella Tom Clancy’s Rainbow Six: Siege -toimintapelillä on maailmanlaajuisesti yli 60 miljoonaa rekisteröitynyttä pelaajaa. Samalla pelin suosio elektronisen urheilun saralla on kasvanut kovaa vauhtia. Taktisen ja toimintapitoisen erikoisryhmätoiminnan ykkösnimi vie pelaajansa jännittävän ja kiihkeätunnelmaisen toiminnan maailmaan, jossa lainvalvojat ja ammattirikolliset ottavat yhteen toistensa kanssa. Rainbow Six -pelisarja ei kuitenkaan edusta suoraviivaista räiskimistä, vaan rakentuu tarkkaan laadittujen strategioiden ja taktisten toimintamallien varaan. Poliisin ja armeijan erikoisryhmistä tutut erikoisvälineet, kuten erilaiset räjähteet, kranaatit, suojakilvet ja monet muut apuvälineet ovat yhtä tärkeässä osassa kuin vaativaan voimankäyttöön tarkoitetut ampuma- ja lähitaisteluaseet. Tom Clancy’s Rainbow Six Siege onkin yhdistelmä sekä kiivasta räiskintää, vaarallisia lähitaistelutilanteita että taktista osaamista ja strategista pohdintaa. Yksinpelin lisäksi Tom Clancy’s Rainbow Six Siege tarjoaa monipuoliset moninpelitilat, joissa pelaajat voivat toimia ryhmissä toisiaan vastaan. Peli soveltuukin erinomaisesti myös elektronisen urheilun temmellyskentäksi.

Tom Clancy’s Rainbow Six Siege on saatavana sekä PlayStation 5-, PlayStation 4-, Xbox Series X- ja Xbox One -pelikonsoleille että pc-tietokoneille. Se on saatavana myös Ubisoftin Uplay+ -tilauspalvelussa. Pelin ikäraja on PEGI 18.

Lisätietoja
https://www.ubisoft.com/fi-fi/game/rainbow-six/siege/
https://1drv.ms/u/s!Avh8gGYzxU_vhcsQf8-elFZKUkLVBg?e=cNLadH (kuvia)

Ubisoft
Ubisoft on maailman johtava interaktiivisten viihdetuotteiden tekijä, julkaisija ja jakelija, jolla on laaja valikoima maailmanluokan pelibrändejä, kuten Assassin’s Creed, Brawlhalla, Far Cry, For Honor, Just Dance, Watch Dogs, The Crew, Tom Clancy’s -pelisarja mukaan lukien The Division, Ghost Recon ja Rainbow Six. Ubisoftin maailmanlaajuinen pelistudioiden ja myyntitoimistojen verkosto on sitoutunut toimittamaan omaperäisiä ja muistettavia pelikokemuksia kaikilla suosituilla pelialustoilla mukaan lukien pelikonsolit, älypuhelimet, tablettilaitteet ja tietokoneet. Ubisoftin myynti vuonna 2020-2021 oli yli 2,241 miljardia euroa. Lisätietoja osoitteessa www.ubisoftgroup.com.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.