Pelikonsoli-, mobiili- ja tietokonepelien johtava julkaisija, Ubisoft laajentaa ilmaiseksi ajettavan Trackmanian pelaamista uusille radoille ja tuo uutta väriä autoihin.

Pelin talvikampanja alkaa 1. tammikuuta 2023 ja tuo mukanaan reilusti lisää pelattavaa sekä uudenlaisia pinnoitteita eli skinejä autoille. Heti talvikauden alussa tuodaan tarjolle kolme uutta skiniä, joita ovat kautta juhlistava Season, arvokkuutta hohkaava Royal ja menestystä kuvaava Ranked. Lisäksi vuoden 2023 aikana on luvassa 37 muuta uutta skiniä. Pelaajien käyttöön skinit tulevat pelisaavutusten suorittamisen myötä, joten ahkerimmat ja taitavimmat kuljettajat erottuvat parhaiten joukosta.

Talvikampanja tuo mukanaan myös 25 uutta ajorataa sekä uusia mitaleita ja palkintoja. Lisäksi radantekijöille annetaan käyttöön peräti 260 erilaista rakenteluosaa ja pelin sisäistä varustetta, mukaan lukien uudenlaiset valot ja dynaamiset opasteet. Näiden avulla luovat mielet voivat kehitellä uudenlaisia ratoja vain mielikuvitus rajoitteenaan.

Talvikampanjan aloittamista odotellessa voi keskittyä 17.-18. joulukuuta ajettavaan Showdown-viikonloppuun, jonka myötä valmistaudutaan Trackmania World Tour 2023 -tapahtumaan. Fanit voivat ihastella parhaiden kuljettajien suorituksia pelin omalla Twitch-kanavalla osoitteessa www.twitch.tv/trackmania. Uusi kisakausi alkaa 21. tammikuuta uudella kaksi vastaan kaksi -peliformaatilla ja huipentuu maailmanmestaruuteen syksyllä 2023.

Talvikauden hurjapäisiin ajoihin voi tutustua videolla osoitteessa https://youtu.be/6oCYoRqa5Io.

Trackmania on mielikuvituksellinen, realismia venyttävä ja uskomattoman koukuttava ajopeli, jossa pelaajat voivat luoda erilaisia ratoja ja pelitiloja vain mielikuvitus rajoittavana tekijänä. Pelin perusversio on pelattavissa ilmaiseksi ja tämän lisäksi pelaajat voivat ostaa Standard- ja Club-versiot pelistä 9,99 ja 29,99 euron hintaan.

Trackmania on saatavana PC-tietokoneille Epic Games Store- ja Ubisoft Store -kauppapaikoista. Peli julkaistaan vuonna 2023 sekä Xbox Series X/S, Xbox One-, PlayStation 4- ja PlayStation 5 -pelikonsoleille että Stadia- ja Amazon Luna -pelipalveluille.

Lisätietoja
www.ubisoft.com/fi-fi/game/trackmania/trackmania
https://1drv.ms/u/s!Avh8gGYzxU_vh6VK4P0hcHsHMjFnNA?e=Yq0BH4 (kuvia)

Ubisoft
Ubisoft on maailman johtava interaktiivisten viihdetuotteiden tekijä, julkaisija ja jakelija, jolla on laaja valikoima maailmanluokan pelibrändejä, kuten Assassin’s Creed, Brawlhalla, Far Cry, For Honor, Just Dance, Watch Dogs, The Crew, Tom Clancy’s -pelisarja mukaan lukien The Division, Ghost Recon ja Rainbow Six. Ubisoftin maailmanlaajuinen pelistudioiden ja myyntitoimistojen verkosto on sitoutunut toimittamaan omaperäisiä ja muistettavia pelikokemuksia kaikilla suosituilla pelialustoilla mukaan lukien pelikonsolit, älypuhelimet, tablettilaitteet ja tietokoneet. Ubisoftin myynti vuonna 2020-2021 oli yli 2,241 miljardia euroa. Lisätietoja osoitteessa www.ubisoftgroup.com.