Ubisoft etsii uudenlaista supersankaria

Pelikonsoli-, mobiili- ja tietokonepelien johtava julkaisija, Ubisoft (www.ubi.com) julkisti I am the Fart -kisan, jonka voittaja pääsee osallistumaan South Park: The Fractured But Whole -roolipelin tekemiseen ainutlaatuisella tavalla. Voittajan taltioima pieruääni otetaan osaksi pelihahmona toimivan New Kid -hahmon voimakasta asevalikoimaa.

Maailmanlaajuinen pieruhaaste on alkaa tänään 2. lokakuuta ja päättyy 16. lokakuuta 2017. Osallistuakseen tähän kisailuun, pelottomien osallistujien tarvitsee vain todistaa erikoistaitonsa videolla osoitteessa http://www.iamthefart.com. Osallistumisajan jälkeen arvovaltainen tuomaristo valitsee parhaan suorituksen ja kisan voittaja pääsee matkaamaan Ubisoft San Franciscon studiolle tallentamaan oman pierusuorituksensa peliä varten. Tuomaristo koostuu pelistudion jäsenten lisäksi Mr. Methanesta ja South Park Digital Studiosin edustajasta.

Vuosi sitten esiteltiin jo nyt käsitteeksi noussut Nosulus Rift -hajulaite, jolla pääsi nuuhkimaan luonnonmukaisia suolikaasuja peliä pelatessa. Buzzmanin kanssa yhteistyössä luotu pieruhaaste on luontevaa jatkoa sille projektille. Jälleen kerran pierut rikastavat South Park: The Fractured But Whole -roolipelin pelaajakokemusta ainutlaatuisella tavalla. Tällä kertaa osallistuminen on kuitenkin avointa kaikille.

I Am the Fart -haastekisa käynnistyy tänään ja sen voittaja julkistetaan iamthefart.com-sivustolla, Facebookissa ja Twitterissä 23. lokakuuta 2017.

South Park: The Fractured But Whole
Huippusuositun South Park -televisiosarjan luojat, Trey Parker ja Matt Stone, sekä Ubisoft San Francisco ovat yhteistyössä luoneet nauruhermoja kutittavan South Park -pelikokemuksen. Pieruntäyteinen peli on jatkoa vuonna 2014 julkaistulle ja palkintoja voittaneelle South Park: The Stick of Truth -roolipelille. Rikollisuus on nousussa South Parkin pikkukaupungissa, eivätkä sen kadut ole koskaan olleet näin vaarallisia kulkea. Tilanteessa tarvitaan todellisen sankarin apua! Aina toimelias Eric Cartman tarttuu tilaisuuteen ja aikoo pelastaa kaupungin siinä samalla luoden kaikkien aikojen parhaan supersankariluomuksen. On aika esitellä Coon and Friends -joukkio, jonka johdossa on itseoikeutetusti Cartmanin oma hahmo, Coon. Pelaaja omaksuu jälleen New Kidin roolin ja liittyy South Parkin suosikkien, Stanin, Kylen, Kennyn ja Cartmanin, seuraan railakkaassa ja hervottomassa roolipeliseikkailussa.

South Park: The Fractured But Whole ilmestyy sekä Xbox One- ja PlayStation 4 -pelikonsoleille että pc-tietokoneille 17. lokakuuta 2017. Pelin ikäraja on PEGI 18.

Lisätietoja internetissä
https://www.ubisoft.com/fi-FI/game/south-park-fractured-but-whole/
http://bit.ly/29ZXBja (kuvia)
https://youtu.be/Rw5GerYhmtk (pieruhaasteen trailerivideo)
https://youtu.be/EWUkjGrVDGM (tuomariston esittelyvideo)
https://youtu.be/mT7n0CJkAOo (pelin viimeisin trailerivideo)

Ubisoft
Ubisoft on maailman johtava interaktiivisten viihdetuotteiden tekijä, julkaisija ja jakelija, jolla on laaja valikoima maailmanluokan pelibrändejä, kuten Assassin’s Creed, Just Dance, Watch Dogs, Tom Clancy’s -pelisarja, Rayman ja Far Cry. Ubisoftin maailmanlaajuinen pelistudioiden ja myyntitoimistojen verkosto on sitoutunut toimittamaan omaperäisiä ja muistettavia pelikokemuksia kaikilla suosituilla pelialustoilla mukaan lukien pelikonsolit, älypuhelimet, tablettilaitteet ja tietokoneet. Ubisoftin myynti vuonna 2016-2017 oli 1,460 miljardia euroa. Lisätietoja osoitteessa http://www.ubisoftgroup.com.

Buzzman
Cristal Festivalilla parhaaksi kansainväliseksi pieneksi markkinointitoimistoksi vuonna 2011 palkittu BUZZMAN on riippumaton mainostoimisto, joka luo innovatiivisia konsepteja ja perinteitä rikkovia mainoksia. Cannesissa useina peräkkäisinä vuosina voittanut BUZZMAN tunnetaan yhtenä Euroopan luovimpina markkinointitoimistoina. Asiakaskunta koostuu asiakkaista, kuten BURGER KING, Ikea, Ouibus (SNCF), Meetic, MONDELEZ (Milka, Tassimo & Belvita), Brandt, Huawei, BIC (Tipp-Ex), NRJ Mobile, Heetch, Banque Populaire, Canal Play ja Moët & Chandon.

South Park Digital Studios
South Park Digital Studios on Viacomin sekä Matt Stonen ja Trey Parkerin yhteinen projekti. Stone ja Parker tunnetaan parhaiten Emmy- ja Peabody-palkintoja voittaneesta South Park -animaatiosarjastaan. South Park Digital Studios on animaatio- ja kehitysstudio, joka on luotu kehittämään mobiili- ja digitaalisovelluksia, digihyödykkeitä ja videopelituotteita sekä valvomaan South Parkin sosiaalista verkostoitumista ja digitaalista syndikointia. South Park Digital Studios omistaa ja hallitsee sivustoa southpark.cc.com sekä saman sivuston kolmea kansainvälistä versiota. South Park on Comedy Partnersin rekisteröity tavaramerkki, jonka puolestaan omistaa Viacom Inc. (NASDAQ: VIA and VIAB).