Ultimate Ears herättää musiikin eloon

Maailman johtavan oheislaitteiden valmistajan, Logitechin omistama Ultimate Ears (www.ultimateears.com) julkisti Bring Music to Life -kampanjan, joka juhlistaa musiikin luovaa ja uudistavaa voimaa. Bicicleta Sem Freio -graffitikaksikon kanssa yhteistyössä luotu kampanja tuo musiikin ja kuvataiteen yhteen. Samalla Ultimate Ears julkisti uuden kaiutinmalliston.

Kampanja tuo esille Ultimate Earsin musiikkiteknologiaa, joka on tullut tunnetuksi laadukkaista langattomista kaiuttimista. Niiden 360 asteen säteellä soiva ääni, langaton Bluetooth-yhteys, vedenpitävyys ja kolhuilta suojaava rakenne ovat ominaisuuksia, joiden ansiosta musiikki voi soida missä ja milloin vain. Bicicleta Sem Freion kuvituksissa liituraitapuvussa soittava mustekala, hurja merihirviö ja nyrkkeilevä pantteri edustavat mielikuvituksellisuutta ja luovuutta Ultimate Earsin tapaan.

”Musiikilla on kyky voimistaa ja innostaa meitä sekä yhdistää ihmisiä toisiinsa. Sen huomaa helposti laittamalla kaiuttimen soimaan”, kommentoi Ultimate Earsin toimitusjohtaja Charlotte Johs. ”Ultimate Earsin ajatuksen ydin ja sydän on siinä, että musiikilla voi muuttaa minkä tahansa tilanteen missä ja milloin vain. Me emme vain valmista kaiuttimia, me herätämme musiikin eloon.”

Kansainvälinen kampanja käynnistyy kolmella esittelyvideolla ja digimainonnalla, jotka esittelevät Bicicleta Sem Freion taidetta. Tätä seuraa Ultimate Earsin uuden logon esittely sekä entistä ekologisempi tuotepaketointi.

Uusi rajoitetun painoksen Second Street Collection -mallisto
Ultimate Ears on tehnyt läheistä yhteistyötä muusikoiden ja kuvataitelijoiden kanssa vuodesta 2013 alkaen. Tämän yhteistyön tarkoituksena on herättää musiikki eloon rajoitetun painoksen kaiuttimilla. Tämä yli 50 erilaisen kaiuttimen valikoima kasvaa Second Street Collection -luomuksilla. Aiempia rajoitetun painoksen kaiuttimia ovat olleet luomassa muun muassa tanssimusiikkituottaja Skrillex, modernin paperitaiteen muotoilija Jen Stark ja legendaarinen katutaiteilija Kenny Scharf.

Second Street Collection -malliston Ultimate Ears BOOM 2- ja Ultimate Ears MEGABOOM -kaiuttimet tulevat myyntiin globaalisti kahdeksana erilaisena väri- ja kuviovaihtoehtona. Cityscape- ja Zebra-mallit edustavat geometrisia muotoja ja neutraaleja värisävyjä, joiden innoituksena ovat toimineet monoliittimaiset rakennukset ja urbaanit kaupunkimaisemat. After Hours- ja Marina-mallit puolestaan yhdistävät klassista sinistä ja punaista toisiinsa suorastaan sähköisellä energisyydellä. Midnight Garden-, Stone-, Cashmere- ja Lilac-mallit tuovat pehmeitä, lämpimiä ja kuulaita värejä mukaan henkien näin mukanaan tuntemuksia kevään utuisista valoista.

Second Street Collection -kaiutinmallit tulevat myyntiin kesäkuun aikana. Ultimate Ears BOOM 2 -kaiutinten suositushinta on 219 euroa ja Ultimate Ears MEGABOOM -kaiutinten suositushinta on 299 euroa. Kaikki hinnat sisältävät 24 prosentin arvonlisäveron.

Lisätietoja
http://www.ultimateears.com/fi-fi/
https://youtu.be/W6p1FJJcp1I (esittelyvideo)
https://youtu.be/0IDU5zdxYtM (esittelyvideo)
https://youtu.be/hsoYlyKmWyU (esittelyvideo)
http://bit.ly/2qEDfTy (kuvia)

Tukkurit
ALSO Finland, puh: 03 213 6100, http://www.also.fi
Despec Finland, puh: 09 827 53 00, http://www.despec.fi
Tech Data Finland, puh: 0201 55 3636, http://www.techdata.fi

Bicicleta Sem Freio
Bicicleta Sem Freio (”Polkupyörät ilman jarruja”) on kansainvälisesti tunnettu brasilialainen taiteilijakaksikko, joka koostuu kuvittaja Douglas de Castrosta ja maalaaja Renato Perreirasta. Rock-julisteista innoituksensa saanut Bicicleta Sem Freio perustettiin Brasiliassa vuonna 2005. Duo tuli kansainvälisesti tunnetuksi käsin piirretyistä kuvistaan ja isokokoisista taideteoksistaan, joita kaksikko teki ympäri maailmaa Justkids-kollektiivin kanssa. Bicicleta Sem Freion taideteoksia voi nähdä maailman metropoleissa, kuten Lontoossa, Berliinissä, Miamissa, Las Vegasissa, Montrealissa ja Los Angelesissa. Heidän hienostunut tyylinsä näkyy kaksikon monikerroksisissa kuvituksissa ja näiden yksityiskohdissa, jotka heijastelevat pop-kulttuurin ikonografiaa rinnakkain trooppisen rockin kanssa. Tyyliä voi luonnehtia omintakeiseksi ja ajatuksia herättäväksi.

Ultimate Ears
Ultimate Ears muuttaa tavan, jolla ihmiset kokevat musiikin yhdessä kaikkialla. Ensin Ultimate Ears mullisti tavan, jolla muusikot voivat olla vuorovaikutuksessa konserttiyleisön kanssa siirtämällä esiintymislavan äänentoiston lavamonitoreista räätälöityihin korvamonitoreihin. Nykyään Logitech Internationalin omistama Ultimate Ears -tuotemerkki jatkaa laadukkaan äänentoiston kehittämistä palkituilla langattomilla kaiuttimillaan. Ne on suunniteltu musiikin ystäville riippumatta mihin elämä heitä kuljettaa. Logitech International on perustettu vuonna 1981 ja sen pääkonttori sijaitsee Sveitsin Lausannessa. Yhtiö on pörssilistattu SIX Swiss Exchangessa (LOGN) ja Nasdaq Global Select Marketissa (LOGI). Lisätietoa Ultimate Earsista osoitteessa http://www.ultimateears.com.