Ubisoft julkisti Tom Clancy’s The Division -toimintaroolipelin kausikortin

Pelikonsoli-, mobiili- ja tietokonepelien johtava julkaisija, Ubisoft (www.ubi.com) on julkistanut suunnitelmansa Tom Clancy’s The Division -toimintaroolipelin julkaisun jälkeisistä tapahtumista sekä pelin kausikortista.

TCTD_seasonpass

Avoimeen pelimaailmaan sijoittuva toimintakokonaisuus vie pelaajansa yksinpeliä ja moninpeliä saumattomasti toisiinsa yhdistävään pelikokemukseen. Siinä yhdistyvät niin tarinavetoinen yksinpelikokemus kuin laajamittaista sodankäyntiä ja selviytymistaistelua yhdistävä moninpeli, johon kiinnostavaa lisäväriä tuovat roolipelimäiset ominaisuudet.

Ubisoft on antanut uutta tietoa pelin julkaisun jälkeisistä suunnitelmista ja luvassa on useita ilmaisia sisältöpäivityksiä, uusia toimintoja ja peliominaisuuksia sekä kolme isoa pelilaajennusta. Ne tarjoavat runsaasti lisäpelattavaa pelin julkaisun jälkeisiksi kuukausiksi.

Ilmaiset päivitykset ovat saatavilla kaikille pelaajille ja ne sisältävät uusia ryhmäpelitiloja, joissa pelaajien tiimityöskentelytaitoja haastetaan uusin ja erilaisin tavoin. Näiden myötä luvassa on myös ainutlaatuisia palkintoja menestyville pelaajille.

Kolme isompaa sisältöpäivitystä puolestaan lukeutuvat pelin kausikorttiin ja ne julkaistaan tasaisin väliajoin kuluvan vuoden aikana. Jokainen näistä sisältöpäivityksistä rakentaa The Divisionin tarinaa uusin tavoin ja samalla laajentaa pelimaailmaa entistä upeammaksi pelikokemukseksi.

Ensimmäinen laajennuksista, Underground, tuo mukanaan kokonaan uuden alueen ja esittelee New Yorkin kartoittamattoman maanalaisen verkoston. Pelaajat pääsevät tutkimaan tätä jopa kolmen ystävänsä kanssa kuumottavassa yhteistyötilassa. Toisena laajennuksena julkaistava Survival puolestaan haastaa pelaajat todella vaativaan selviytymiskokemukseen. Jokaisen pelaajan taidot joutuvat kovalle koetukselle uusia vihamielisiä haasteita vastaan. Viimeisenä kolmesta isosta laajennuksesta on vuorossa Last Stand, josta lisätietoa on luvassa myöhemmin.

Kausikortin ostajat saavat pelin julkaisun yhteydessä ainutlaatuisia lisäetuja, joihin kuuluu äärimmäisen tehokas katkaistu haulikko, erilaisia asuja pelihahmolle sekä ainutlaatuisia asekuviointeja. Lisäksi kausikortin omistajat pääsevät osallistumaan ainutlaatuisiin erikoistapahtumiin ja kuukausittaisiin varustepakettilisäyksiin.

Tom Clancy’s The Division -pelin kausikortti sisältyy pelin Gold Edition- ja Sleeper Agent Edition -versioihin. Pelaajat voivat hakea pelin betatestiin pelin verkkosivuilta. Betatesti on käynnissä kuluvana viikonloppuna, 29.-31.1. Xbox One- ja PlayStation 4 -pelikonsoleille sekä PC-tietokoneille.

Tom Clancy’s The Division -toimintapeli julkaistaan Xbox One- ja PlayStation 4 -pelikonsoleille sekä PC-tietokoneille 8. maaliskuuta 2016.

Lisätietoja internetissä
http://www.thedivisiongame.com
https://youtu.be/GNIji2oVo9w (esittelyvideo)
http://bit.ly/1dJHln0 (tuotekuvia)

Ubisoft
Ubisoft on maailman johtava interaktiivisten viihdetuotteiden julkaisija, jolla on sekä vahva ja laaja valikoima tuotteita että monipuolisia kumppanuuksia. Yrityksellä on omia toimistoja 26 maassa ja myyntiä runsaassa 55 maassa ympäri maailman. Ubisoft on sitoutunut toimittamaan korkealaatuisia ja kehityksen kärjessä olevia videopelejä asiakkailleen. Ubisoftin myynti vuonna 2012 oli runsaat 1,2 miljardia euroa. http://www.ubisoftgroup.com