FIGMA on myöntänyt NHL 16 -jääkiekkopelille kultalevyn osoituksena yli 10 000 kappaleen myynnistä PlayStation 4:lle.

Web

“Haluan vilpittömästi ja mitä nöyrimmin kiittää kaikkia NHL 16 -pelin julkaisua tukeneita suomalaisia pelaajia”, kommentoi EA SPORTSin pohjoismaiden tuotepäällikkö Jon Anning.

Electronic Artsin NHL 16 vie legendaarisen pelisarjan jälleen entistä aidommalle ja realistisemmalle tasolle. Pelin tekemisessä on hyödynnetty aiempaa enemmän faneilta tullutta palautetta. NHL 16:n joukkuepeli tarjoaa verkossa huikeasti paremmat mahdollisuudet todelliseen tiimipeliin ja esimerkiksi kaksi kuuden hengen joukkuetta voi pelata nyt toisiaan vastaan. Niin ikään arvostettu EA Sports Hockey League on tehnyt paluun. Pelattavuutta on selvästi parannettu ja GM-pelitilaa on monipuolistettu. Kokonaisuuden viimeistelevät tarinapohjainen selostus ja autenttiset supertähdet – pudotuspelipartoja unohtamatta!

NHL 16 on saatavilla PlayStation 4- ja Xbox One -pelikonsoleille.

Lisätietoja internetissä
www.figma.fi
www.facebook.com/figmasuomi
www.twitter.com/figmasuomi
www.easports.com/fi/nhl

ANGI & FIGMA
ANGI on pohjoismainen videopelien julkaisijoiden ja jakelijoiden etujärjestö. Sen tehtävänä on edistää pelikauppaa, viestiä alasta ja sen tarpeista sekä kehittää alan positiivisia mielikuvia.

ANGIn jäseniä ovat Activision-Blizzard, Electronic Arts, Game Outlet, Koch Media, Microsoft, Nordic License, Namco Bandai Partners, Nordisk Film, PAN Vision, Ubisoft, Walt Disney Company ja Warner Brothers.

FIGMA edustaa ANGIa Suomessa. Se julkaisee Suomen virallista listaa, joka on GfK:n kokoama myyntitilasto Suomen suosituimmista peleistä. Lista ilmestyy viikoittain. Listat kootaan satojen pelikauppojen lähettämien myyntiraporttien pohjalta. Mukana ovat seuraavat pelikaupat: Anttila, CDON, Discshop, Expert, Gamestop, K-Citymarket, Kärkkäinen, Musta Pörssi, Viihdepysäkki, Prisma, Stockmann, Tekniset, Verkkokauppa.com ja Veljekset Keskinen. Lista ja pelimyyntitilastot löytyvät osoitteesta www.figma.fi.