Vanhan liiton futaajat saivat kultaa

FIGMA on myöntänyt EA SPORTS FIFA 15 -jalkapallopelille kultalevyn osoituksena yli 10 000 kappaleen myynnistä PlayStation 3:lle.

Web

”Olemme erittäin iloisia, että EA SPORTS FIFA 15 saavutti Suomessa kultalevyn. Valtava kiitos kaikille, jotka ovat ostaneet pelin!”, kommentoi EA SPORTSin pohjoismaiden markkinointipäällikkö Jon Anning.

EA SPORTS FIFA 15 -jalkapallopelissä futisfanit pääsevät kokemaan maailman suosituimman urheilulajin tunteet ja tunnelman aivan uudella tavalla. Kaikki 22 kentällä olevaa pelaajaa ovat ensimmäistä kertaa yhteydessä toisiinsa Emotional Intelligence -ominaisuuden kautta. Siksi pelaajat reagoivat vastustajien ja joukkuetovereiden toimintaan aidosti ja ennakoivasti. Jalkapallo tarjoaa maailman parasta draamaa ja EA SPORTS FIFA 15 vie fanit suoraan sen keskelle.

EA SPORTS FIFA 15 on saatavilla sekä PlayStation 3-, PlayStation 4-, Xbox 360- ja Xbox One -pelikonsoleille että PC-tietokoneille. Pelin ikäraja on PEGI3.

Lisätietoja internetissä
http://www.figma.fi
http://www.ea.com/fi/fifa-15

ANGI & FIGMA
ANGI on pohjoismainen videopelien julkaisijoiden ja jakelijoiden etujärjestö. Sen tehtävänä on edistää pelikauppaa, viestiä alasta ja sen tarpeista sekä kehittää alan positiivisia mielikuvia.

ANGIn jäseniä ovat Activision-Blizzard, Bergsala, Electronic Arts, Game Outlet, Koch Media, Microsoft, Nordic License, Namco Bandai Partners, Nordisk Film, PAN Vision, Ubisoft, Walt Disney Company ja Warner Brothers.

FIGMA edustaa ANGIa Suomessa. Se julkaisee Suomen virallista listaa, joka on GfK:n kokoama myyntitilasto Suomen suosituimmista peleistä. Lista ilmestyy viikoittain. Listat kootaan satojen pelikauppojen lähettämien myyntiraporttien pohjalta. Mukana ovat seuraavat pelikaupat: Anttila, CDON, Discshop, Expert, Gamestop, K-Citymarket, Kärkkäinen, Musta Pörssi, Viihdepysäkki, Prisma, Stockmann, Tekniset, Verkkokauppa.com ja Veljekset Keskinen. Lista ja pelimyyntitilastot löytyvät osoitteesta http://www.figma.fi