Suomalaiset ovat edelleen jääkiekkohullua kansaa

FIGMA on myöntänyt NHL 14 -jääkiekkopelille platinalevyn osoituksena yli 20 000 kappaleen myynnistä PlayStation 3:lle.

Electronic Artsin NHL 14 yhdistää EA SPORTSin parhaat teknologiat tarjoten kaikkien aikojen autenttisimman jääkiekkopelikokemuksen. Pelissä voi tuntea jokainen karvauksen huippuluokan NHL Collision Physics -fysiikkamallinnuksella, joka pohjautuu FIFA 14 -pelin mullistavaan Player Impact Engine -pelimoottoriin. Myös uudenlaiset tappelut on koettavissa Enforcer Engine -pelimoottorilla, joka hyödyntää Fight Night -pelin teknologiaa. Vastustajat voi harhauttaa uusilla One-Touch Dekes- ja True Performance Skating -teknologioilla. NHL 14 on jääkiekkoa parhaimmillaan.

Lisätietoja internetissä
www.figma.fi
www.ea.com/fi/nhl-14

ANGI & FIGMA
ANGI on pohjoismainen videopelien julkaisijoiden ja jakelijoiden etujärjestö. Sen tehtävänä on edistää pelikauppaa, viestiä alasta ja sen tarpeista sekä kehittää alan positiivisia mielikuvia. ANGIn hallituksen puheenjohtajana toimii Electronic Artsin Pohjoismaiden johtaja Shaun Campbell ja toimitusjohtajana Maria Tjärnlund.

ANGIn jäseniä ovat Activision-Blizzard, AMO, Bergsala, Electronic Arts, Game Outlet, Koch Media, Microsoft, Nordic License, Namco Bandai Partners, Nordisk Film, PAN Vision, Ubisoft, Walt Disney Company ja Warner Brothers.

FIGMA edustaa ANGIa Suomessa. Se julkaisee Suomen virallista listaa, joka on GfK:n kokoama myyntitilasto Suomen suosituimmista peleistä. Lista ilmestyy viikoittain. Listat kootaan satojen pelikauppojen lähettämien myyntiraporttien pohjalta. Mukana ovat seuraavat pelikaupat: Anttila, CDON, Discshop, Expert, Gamestop, K-Citymarket, Kärkkäinen, Musta Pörssi, Viihdepysäkki, Prisma, Stockmann, Tekniset, Verkkokauppa.com ja Veljekset Keskinen. Lista ja pelimyyntitilastot löytyvät osoitteesta http://www.figma.fi.