Alkupolku-pelisarjan markkinointikampanja alkoi

PAN Vision Finland Oy:n (www.panvision.com) jakeleman Alkupolku-opetuspelien markkinointikampanja alkoi tänään netissä. Perhe.fi-sivustolla kuuden viikon ajan näkyvä suurbanneri ohjaa kävijöitä Pelastaa Lapset -kampanjasivulle osoitteeseen www.panvision.com/pelastakaalapset.

alkupolkukamppis

Nettikampanjan lisäksi Alkupolkua mainostetaan myös lehdissä, kuten tällä viikolla ilmestyvässä Opettajassa ja ensi viikolla Meidän Perheessä.

Pelastakaa Lapset ry:n (www.pelastakaalapset.fi) kanssa yhdessä toteutetun kampanjan aikana kahdeksan eri Alkupolku-tuotteen myynnistä lahjoitetaan yksi euro lasten koulunkäyntiin Norsunluurannikolla. Kampanjapelit tunnistaa kaupoissa paketin ala- ja yläreunan Pelastakaa Lapset -logosta. Tuotteet ovat näkyvillä näyttävässä Alkupolku-telineessä.

Alkupolku on laadukas ja viihdyttävä lapsille suunnattu opetuspelien sarja. Pelit on tehty huolella ja eri alojen asiantuntijoiden avustuksella. Pelit ovat opettavaisia ja syvällisiä tarinoita, joiden parissa 6-12-vuotiailla lapsilla kuluu helposti tuntikausia. Ne tukevat eri kouluaineiden opetusta ja opettavat lisäksi käytännön taitoja, kuten liikennekäyttäytymistä tai ruoanlaittoa. Alkupolku-pelisarja on täysin suomenkielinen ja ne toimivat sekä PC- että Mac-tietokoneissa. Pelien kuluttajahinta on 19,90 euroa.